Ostutingimused ja andmekaitse põhimõtted

I OSTUTINGIMUSED

Inter Cars Eesti OÜ veebilehel toodud kaupade hinnad.

Kõik Inter Cars Eesti OÜ e-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Inter Cars Eesti OÜ-l on õigus igal ajal muuta e-poes kuvatavaid hindu. Kui e-poes on muudetud hindu peale kliendi poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub Inter Cars Eesti OÜ tarnima kliendile vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist. Inter Cars Eesti OÜ ei võta vastutust tehniliste vigade tõttu ilmselgelt valede hindadega esitatud toodete tellimuse eest.

Transpordikulu.

Transpordikulu Eesti piires tellimisel on 0 eurot ehk Inter Cars Eesti OÜ toimetab kaubad soovitud aadressile ilma kliendilt lisatasu nõudmata.Inter Cars Eesti OÜ-l on õigus transpordi- ja muude kulude kompenseerimist nõuda, kui kliendi erisoovidest tulenevalt kaasnevad täiendavad kulud lisaks tavapärasele transpordikulule, sellisel juhul esitatakse kliendile täiendav ning erisoovidest lähtuvalt lisanduv transpordikulu enne tellimuse esitamist/maksmist.

Utiliseerimistasu ja utiliseerimise kohustus.

Utiliseerimistasu sisaldub Inter Cars Eesti OÜ veebilehel müüdavate rehvide väljamüügihinnas. Alates 01. jaanuarist 2006 kehtib kõikidele Eesti Vabariigis müüdavatele rehvidele tootjavastutuse kohustus, mis tähendab, et tootja/maaletooja/hulgi- või jaemüüja on kohustatud tagama rehvide kasutamisest tekkivate jäätmete (vanade rehvide) kokkukogumise ja nende taaskasutamise või kõrvaldamise. Inter Cars Eesti OÜ on liitunud tootjavastutusorganisatsiooniga MTÜ Rehviringlus, kes korraldab vanade rehvide kokkukogumise ja nende taaskasutamise või kõrvaldamise. Seetõttu on uute rehvide ostmisel rehvide hinnale lisatud taaskasutustasu (utiliseerimistasu), mida rehvide maaletoojad tootjavastutusorganisatsioonile rehvide utiliseerimise eest maksavad. Rehvidele kehtestatud utiliseerimistasu annab võimaluse kliendil kasutamiskõlbmatud või vanad rehvid müüjale kliendi enda kulul tagastada ja müüjal lasub tootjavastutuse kohustus need rehvid nõuetekohaselt utiliseerida.

Ostu vormistamine ja kauba eest tasumine.

Ostu vormistamine ja kauba eest tasumiseks tuleb kliendil valida soovitud kaup ja lisada see ostukorvi.

  1. Soovitud kauba ostukorvi lisamise järgselt tuleb klikkida nupule „LISA OSTUKORVI JA MINE KASSASSE“.
  2. Kinnituseks, et valiti õige toode õiges koguses, kuvatakse kliendi valik veelkord, jättes võimaluse kogust (koguseid) muuta või Kaup ostukorvist kustutada. Kui Klient on veendunud ostukorvis oleva Tellimuse sisu õigsuses, tuleb klikkida nuppu „EDASI“.
  3. Järgnevalt tuleb Kliendil täita andmed kauba kättetoimetamise aadressi, kontakt nr. ja saaja kohta. Kui klient soovib Inter Cars eesti OÜ-le anda lisajuhiseid, siis tuleb need kirjutada lahtrisse „KOMMENTAARID“ ja seejärel klikkida taas nuppu „EDASI“
  4. Seejärel, kui olete oma tellimuses veendunud, tuleb klikkida nupule „VORMISTA TELLIMUS“.
  5. Kliendil tuleb kinnitada Tellimus, kus Klient saab kontrollida andmete õigsust ning valida maksmise viisi.
  6. Peale makse sooritamist ja müüjale raha laekumist, loetakse müügileping jõustunuks.

VISA / MASTERCARD / MAESTRO PANGAKAART

Pakume oma klientidele turvalist pangakaardiga tasumise võimalust. Verified by Visa ja MasterCard SecureCode mis annab Teie kaardile topelt kaitse: esiteks kuvatakse Teile isiklik tervitussõnum ja teiseks peate ostu sooritamiseks sisenema internetipanga keskkonda. Tähelepanu! Krediitkaardiga tasumiseks peab Teie krediitkaart olema seotud turvalise internetiostude programmiga, mille puhul kasutatakse rahvusvahelist internetiostude turbesüsteemi „Verified by VISA” ja „MasterCard SecureCode”. Krediitkaardi seotust programmiga saate kontrollida oma internetipangas.

PANGALINK

Kiire ja turvaline viis e-poes tasumiseks. Pakume pangalingi kaudu maksmist Swedbanki, SEB, LHV, Luminor, Coop panga jne. klientidele. Pangalingi kaudu maksmisel suunatakse Teid peale tellimuse vormistamist Paysera maksekeskkonda, kus saate valida sobiva internetipanga maksevõimaluse. Sobiva internetipanga valikul suunatakse Teid panka, kus sisse logimisel kuvatakse eeltäidetud maksekorraldus (makse saajaks on märgitud PAYSERA LT UAB ning selgituses on märgitud valitud toode). Kontrollige ning kinnitage makse ja seejärel vajutage nupule „Tagasi kaupmehe juurde”. Pangalingi kaudu maksmine on kiire ja turvaline. Pangalink on kaitstud turvaprotokolliga, mis tagab selle, et Teie poolt saadetud informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta. Inter Cars Eesti OÜ e-poe ja Paysera maksekeskkonna vahel saadetakse infot ainult selle kohta, kas e-poest saadetud makse sooritati või mitte.

Tähelepanu! Peale makse sooritamist vajutage kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde”. Vastasel korral võib juhtuda, et info makse õnnestumise kohta ei jõua meieni ning Teie tellimuse täitmine viibib asjatult.

NB. Kui te siiski ei soovi makset lõpuni viia ja olete PAYSERA keskkonnas, tuleb teil klikkida „TÜHISTA MAKSE JA PÖÖRDU TAGASI https://POOD-EE.INTERCARS.EU“

Pärast makse sooritamist (raha laekumist Inter Cars Eesti OÜ pangakontole) toimub kauba kohaletoimetamine kulleriga üldjuhul 2-4 tööpäeva jooksul. Eripiirkondades, nagu saared ja kaugemad maapiirkonnad, võivad tarneajad olla pikemad. Kõik saadetised on kindlustatud kliendile üleandmise hetkeni. Tellitud kaupade üleandmine toimub vaid tellimuses märgitud kliendile isikut tõendava dokumendi esitamisel allkirja vastu. Kolmandatele isikutele kauba üleandmine toimub ainult kirjalikul kokkuleppel Inter Cars Eesti OÜ-ga.

Soovitame kauba vastuvõtmisel üle kontrollida!

Ostu sooritamisel küsimuste tekkimisel on võimalik pöörduda klienditoe poole saates teate aadressile [email protected] või helistades tel. +372 6 08 08 08

Kauba saadavus ja tarneaeg

Inter Cars Eesti OÜ veebilehel kuvatud toodete tarneaeg on üldjuhul 2-4 tööpäeva pärast kliendi tellimuse põhjal esitatud arve tasumist (raha laekumist Inter Cars Eesti OÜ pangakontole). Kui tellitud kaup pole pärast tellimuse esitamist saadaval või on ette näha viivitust tarneajas, võtab Inter Cars Eesti OÜ kliendiga ühe tööpäeva jooksul ühendust. E-poes kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega, tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.

Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Inter Cars Eesti OÜ ei saa vastutada toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest. Kui ilmneb, et Inter Cars Eesti OÜ ei saa kliendile soovitud kaupa mingil põhjusel saata, siis võtab Inter Cars Eesti OÜ kliendiga aegsasti ühendust, teavitades soovitud kauba puudumisest. Sellisel juhul on kliendil võimalik valida puuduva kauba asemele midagi muud. Kui klient seda ei soovi, siis maksab Inter Cars Eesti OÜ puudujääva kauba eest raha tagasi. Tagastamisel kantakse kliendile raha tagasi viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul toote tagastamisest. Tellimuse saatmise viibimisel võetakse kliendiga kindlasti ühendust.

Mittetäielik tarne

Kui tellitud tooted on kahjustatud või kliendile on saadetud vale arv tooteid, on kliendi kohustus sellest teavitada viivitamatult Inter Cars Eesti OÜ e-poe teenindust e-kirja teel ([email protected]). Tarbijal on 14 päeva õigus toode tagastada ning 14 päeva lepingust taganeda. Selleks tuleb kirjalikult teavitada müüjat.

Kliendi tellitud kaup võib kohale tulla mitmes erinevas pakendis ja erinevatel päevadel. Juhul, kui klient jätab puuduva, puudustega või vale arvu kaupade kohta teavituse esitamata (2 aasta jooksul), on klient kohustatud tekkinud kulud ise kandma.

Kui klient on sõlminud pakiteenuse osutajaga kirjaliku kokkuleppe, mille kohaselt on lubatud paki kohale toimetamine ilma, et klient selle isiklikult vastu võtaks, ja kui klient ei ole 2 aasta jooksul toodet tagastanud koos saatelehega, dokumentidega ja kirjaliku tagastuslehega, on Inter Cars Eesti OÜ sunnitud kliendi kaebuse vale arvu või kahjustatud toodete kohta tagasi lükkama.

Kauba tagastamine

Kliendil on õigus Inter Cars Eesti OÜ e-poest ostetud kaup tagastada 14 päeva jooksul. Kliendil ei pruugi olla tagastusõigus kõigi toodete osas. Tooted, mille puhul kliendil tagastusõigus puudub, on toit, alkohol, lilled, erimõõdus ja kliendi erisoovidel valmistatud tooted, aktsiad, omavahel segatavad tooted (liim, kütus, tapeedid vms.), kindlustus, ajalehed, autoabi ja remont. Juriidilisest isikust kliendil ei ole e-poest ostetud kauba suhtes taganemisõigust.

Taganemisõiguse kasutamiseks peab klient ühemõttelise avaldusega (nt posti, või e-postiga saadetud kiri) teavitama Inter Cars Eesti OÜ toodud kontaktandmetel oma otsusest taganeda lepingust. Klient võib selleks kasutada taganemisavalduse tüüpvormi, mis ei ole kohustuslik. Taganemisavalduse tüüpvorm on kättesaadav siin. Taganemise näidisjuhendiga saab täpsemalt tutvuda siin.

Taganemise avaldusse tuleb märkida lisaks kliendi kontaktandmetele ja arve numbrile ostetud kauba mõõt, mudel, tootja nimi. Taganemisõiguse kasutamise tähtajast kinnipidamiseks piisab, kui klient saadab teate taganemisõiguse kasutamise kohta enne taganemistähtaja lõppu.

Toote tagastamiseks tuleb esitada taganemisteade e-mailile [email protected]. Tagastamisel kantakse kliendile raha tagasi viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul toote tagastamisest.

Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Inter Cars Eesti OÜ-le. Inter Cars Eesti OÜ võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni klient on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Klient tagastab kauba omal kulul välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi) ja originaalpakendis. Kui kliendi tellitud kaup ei vasta tellitule või e-poes eksponeeritule, vahetab Inter Cars Eesti OÜ kauba tasuta õige toote vastu või võimaldab kliendil vahetada tellitud toode uue samaväärse toote vastu.

Kliendi poolt tagastatud kaup peab olema kasutamata. Rehvidega ei tohi olla sõidetud, samuti ei tohi rehvid olla velgedele paigaldatud ja demonteeritud. Velgedega ei tohi olla sõidetud. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Inter Cars Eesti OÜ-l õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kliendi taganemisõigust ei kohaldata: lepingutele, mille esemeks on sellise asja üleandmine, mis rikneb või vananeb kiiresti või lepingutele, mille esemeks on sellise asja üleandmine, mis oma olemuse tõttu segatakse või ühendatakse pärast üleandmist muu asjaga selliselt, et neid ei saa enam teineteisest eraldada.

Kui klient on sõnaselgelt valinud e-poe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Inter Cars Eesti OÜ kliendile tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. 

Inter Cars Eesti OÜ-l on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda kliendilt tagasi kaup, kui kauba hind e-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Müügigarantii tingimused

  1. Kõikidele Inter Cars Eesti OÜ poolt müüdud toodetele kehtib tootjatehase poolt antud garantii 2 aastat. Tootjatehase poolt antud garantii katab nii toote materjali kui ka tootmisest (tootmisprotsessist) tulenevad vead.
  2. Garantii alla kuuluvad ainult need tooted, mille puhul on võimalik tõestada, et viga on tekkinud tootmisprotsessi käigus. Garantii alla ei kuulu ebaõigest kasutamisest tekkinud vead
  3. Garantii alla ei kuulu alljärgnevad rehvide ja/või velgede vigastused ja valest kasutamisest tingitud juhtumid:
  • rehvid, milliseid on kasutatud üle mustri kulumispiiri;
  • rehvide ja/või velgede vigastused, mis on tekkinud teeolude tõttu;
  • rehvide ja/või velgede vigastused, mis on tekkinud õnnetusjuhtumite (avarii, tulekahju vms) tagajärjel;
  • vigastused, mis on tekkinud rehvide ja/või velgede valest ekspluateerimisest (vale rehvirõhk, vale kokkujooks, balansseerimata rattad, rikkis amortisaatorid, auto ülekoormus, kettide kasutamine, naelutamine, võidusõit, off-road jms);
  • remonditud ning taastatud rehvid;
  • tahtlikult rehvidele ja/või velgedele tekitatud vigastused.
  1. Müügigarantii andja on Inter Cars Eesti OÜ
  2. Garantii taotlemise aluseks on kliendi poolt saadetud koopia ostuarvest koos vea kirjelduse ja kliendi kontaktandmetega Inter Cars Eesti OÜ e-mailile [email protected]
  3. Pärast garantiitaotluse esitamist võtab Inter Cars Eesti OÜ kliendiga ühendust 2-3 tööpäeva jooksul.
  4. Lepingutingimustele mittevastavale tootele tehakse ekspertiis. Kui läbiviidud ekspertiis tõestab materjali- või tootmisvea, siis toode parandatakse, asendatakse uuega või hüvitatakse rahaliselt. Inter Cars Eesti OÜ vahendab toote parandamist, vahetamist või kompenseerimist tootja ja kliendi vahel.
  5. Kompensatsioonisumma arvutatakse kuluvusastme järgi, s.t., et teostatakse nn. "järelejäänud mustri" sügavuse mõõtmine.
  6. Kompensatsioonisumma arvutamine toimub järgnevalt: MÜÜGIHIND KLIENDILE × MUSTRI JÄÄKSÜGAVUS mm / MUSTRI ALGSÜGAVUS mm
  7. Kui otsustatakse kliendi poolt tagastatud toode vahetada uue vastu või parandada, siis teostatakse asendamine või parandamine kliendile tasuta.
  8. Inter Cars Eesti OÜ poolt vahendatud ekspertiisi tulemusega mittenõustumise korral suunatakse väidetavate puudustega toode erapooletusse ekspertiisi. Kui erapooletu ekspertiisi tulemus ühtib Inter Cars Eesti OÜ poolt vahendatud ekspertiisi tulemusega, siis katab ekspertiisi kulud klient. Ekspertiisi aeg on sellisel juhul maksimaalselt 3 kuud.
  9. Kui ilmneb, et tegemist ei olnud garantiijuhtumiga, on klient kohustatud Inter Cars Eesti OÜ-le hüvitama puudustega toote saatekulud Inter Cars Eesti OÜ-le ja tagasi kliendile; erapooletu ekspertiisi kulud ning sellega seonduvad saatekulud.
  10. Garantii eelduseks on õigus ostjal puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole.
  11. Alljärgnevate asjaolude ilmnemist, kui nad takistavad garantii rakendamist, võib käsitleda vabandustena garantiist keeldumisel: sõda, mobilisatsioon, revolutsioon, terrorismiakt, tulekahju, loodusõnnetus, toorainekriis või mõni muu peatamatu takistus.
  12. Pretensioone on võimalik esitada kahe aasta jooksul asja üleandmisest kliendile. Tarbijalemüügi puhul on tarbija kohustatud teatama asja mittevastavusest müüjale kahe kuu jooksul pärast seda, kui ta sai mittevastavusest teada.
    Kaebuse esitamiseks on vajalik esitada ostutšekk, leping või mõni muu ostu tõendav dokument. Kaebuse võib esitada vabas vormis, kindlasti ära märkida kaebusesse nimi ja kontaktandmed, kaebuse esitamise kuupäev, kaubal või teenusel esinev puudus ning omapoole soovitav lahendus.
    Puudusega kauba korral esmalt õigus nõuda tasuta parandamist või asendamist uue kaubaga.
    Kaupleja on kohustatud vastama kirjalikult 15 päeva jooksul alates kaebuse saamisest.
    Kui kaebus esitatakse kirjalikult, on vajalik kinnitada kaebuse kättesaamist. Samuti, kui on elektrooniline võimalus kaebuse esitamiseks.

Vaidluste lahendamine

Kui kliendil on e-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile [email protected] või helistada telefonil: +372 6 08 08 08 Kui klient ja Inter Cars Eesti OÜ ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada kliendi ja müüjavahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Lisaks on võimalik pöörduda internetipõhisele vaidluste lahendamisel platvormil ODR-i poole (vt täpsemalt http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Intellektuaalomandi õigused

Inter Cars Eesti OÜ veebilehel kasutatavad kaubamärgid, tekstid, pildid, fotod, bännerid ja animatsioonid ning nende rakendused on kaitstud autoriõiguste ja teiste asjakohaste õigustega. Inter Cars Eesti OÜ veebilehe sisu ei tohi kopeerida, levitada, muuta või teha kolmandatele isikutele kättesaadavaks. Inter Cars Eesti OÜ veebilehel ei anta kolmandatele isikutele õigust kasutada Inter Cars Eesti OÜ-le või kolmandatele isikutele kuuluvat intellektuaalomandit.

Intercars24.ee pakkumises leidub artikleid, mis on tervikliku toote (mootorsõiduki) komponendid ja need on asendusosad, millele lasub Euroopa liidu disaini või tööstusdisaini regulatsioonide kaitse. Klient garanteerib ja on kohustatud veenduma, et ei tema ega tema edasised kliendid ega alltöövõtjad ei kasuta eelmises lauses viidatud osi muul eesmärgil, kui ainult komplektse toote parandamiseks selle algse kuju (algse välimuse) taastamiseks. Toodetele, millele klausel rakendub on ka vastav infotekst juurde märgitud.

II ANDMEKAITSE PÕHIMÕTTED (OLULINE TUTVUDA)

Isikuandmete töötlemine

E-poes sisestatud isikuandmeid töötleb Inter Cars Eesti OÜ (edaspidi ICEE), järgides isikuandmete töötlemisel kõiki kehtivaid õigusakte. E-poe kaudu ostmisel ja teenuste kasutamisel on isikuandmete vastutav töötleja ICEE. Andmekaitse alased küsimused lahendab andmekaitsespetsialist.

  • ICEE kontaktid: Osmussaare tänav 4, Tallinn 13811, Harjumaa, Eesti Vabariik
  • telefon: +372 679 8500, e-post: [email protected]
  • Andmekaitsespetsialist: Marianna Pajumaa / [email protected]

Isikuandmete töötlemise eesmärgid ja õiguslikud alused ning isikuandmete kategooriad

Andmete töötlemine e-poes on vajalik e-poes sõlmitud lepingu täitmiseks, lepingu sõlmimisele eelnevate meetmete võtmiseks vastavalt andmesubjekti taotlusele (vt ostutingimused) ja ICEE juriidilise kohustuse täitmiseks. Ilma isikuandmeid esitamata ei ole võimalik e-poest tooteid osta või teenuseid tarbida ja lepingut sõlmida.

Isikuandmete töötlemine toimub alljärgnevatel eesmärkidel ja õiguslikel alustel:

  • nimi, telefoninumber, e-posti aadress ja aadress on vajalikud lepingu sõlmimiseks, tellimuse täitmiseks, kauba kohaletoimetamiseks, kaupade ja teenustega seonduvate küsimuste lahendamiseks, kaebuste haldamiseks, mis põhinevad lepingu täitmisel või lepingu sõlmimise eelsete meetmete rakendamisel kliendi soovil või juriidilise kohustuse täitmisel;
  • tehingu aeg, pangakonto number, kauba/teenuse hind ja makseandmed on vajalikud raamatupidamiseks, laoarvestuseks, maksete valideerimiseks ja aruannete koostamiseks, mis põhinevad lepingu täitmisel või lepingu sõlmimise eelsete meetmete rakendamisel kliendi soovil või juriidilise kohustuse täitmisel;
  • klienditoe andmed (küsimused, kaebused, kaubatagastus, teated, tagasiside) on vajalikud informatsiooni vahetamiseks, veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning toodete ja teenuste kvaliteedi parandamiseks, mis põhineb lepingu täitmisel või juriidilise kohustuse täitmisel või ICEE õigustatud huvil või andmesubjekti nõusolekul.
  • Inter Cars Eesti OÜ saadab uudiskirju või reklaammeile kliendi e-posti aadressile ainult siis, kui klient on andnud nõusoleku nende saamiseks, sisestades veebisaidile oma e-posti aadressi ja märkides, et soovib saada otseposti. Klient saab pakkumistest ja infolehtedest loobuda, teatades sellest Inter Cars Eesti OÜ-le e-posti teel või järgides pakkumist või uudiskirja sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.

Täiendav info klienditoe e-posti aadressil: [email protected] või [email protected].

Isikuandmete edastamine

Vajaduse korral edastab ICEE isikuandmeid juriidilisest isikust vastuvõtjatele, kelleks on kulleriteenuse osutajad, maksevahendajad, IT- ja postiteenuse osutajad, ametiasutused, audiitorid, õigus- ja finantskonsultandid või muud ICEE konsultandid ja/või nõudeõiguse loovutamise korral uus võlausaldaja.

Isikuandmete säilitamise periood

ICEE ei töötle andmeid kauem kui see on vajalik vastavate andmetega seonduvate eesmärkide täitmiseks, sh õigusaktides sätestatud andmete säilituskohustuse täitmiseks.

ICEE e-poes sõlmitud lepingu täitmiseks, lepingu sõlmimisele eelnevate meetmete võtmiseks vastavalt andmesubjekti taotlusele ja juriidilise kohustuse täitmiseks säilitatakse e-poes andmeid vastavalt raamatupidamise nõuetele 7 (seitse) aastat ja ostutingimuste täitmiseks vähemalt 2 (kaks) aastat. Maksetega ja tarbijavaidlusega seonduvaid andmeid säilitatakse kauem kui (3) kolm aastat, kui on tegemist vaidlusega võlanõuete või tarbija õiguste kaitsmisel.

Isikuandmetega tutvumine, isikuandmete parandamine, vastuväite esitamine ja töötlemisega mittenõustumine

Teil on õigus tutvuda oma isikuandmetega, nõuda nende parandamist, esitada vastuväide ja töötlemisega mitte nõustuda. Teil on õigus esitada vastuväide oma isikuandmete töötlemisele, kui isikuandmete töötlemine põhineb õigustatud huvil. Teil on õigus võtta tagasi enda antud nõusolek oma isikuandmete töötlemiseks. Nõusoleku tagasivõtmisel ei töötle ICEE enam Teie isikuandmeid eesmärgil, mida tehti vastava nõusoleku alusel. Nõusoleku tagasivõtmine ei mõjuta andmete töötlemise õigust enne nõusoleku tagasivõtmist.

Oma õiguste teostamiseks tuleb saata taotlus e-posti aadressil: [email protected] või [email protected].

Andmete ülekandmine, piiramine ja kustutamine

Teil on õigus taotleda isikuandmete ülekandmist teisele vastutavale töötlejale. ICEE edastab andmed teisele vastutavale töötlejale, kui see on tehniliselt teostatav. Vastavale ülekandetaotlusele vastatakse ühe kuu jooksul, tuvastades taotleja isikusamasuse ja teavitades isikuandmetest, mida saab üle kanda.

Teil on õigus nõuda andmete töötlemise piiramist, mille puhul võib olla e-poe kasutamine piiratud. Teil on õigus nõuda oma andmete kustutamist põhjendamatu viivituseta, pidades silmas eespool märgitud isikuandmete säilitamise tähtaegu. ICEE teeb seda tehnoloogilise võimekuse piires. 

Ülekandmise, piiramise ja kustutamise avaldus tuleb esitada e-posti aadressil: [email protected] või [email protected].

Andmete turvalisus ja koostöö ICEE-ga

Juhusliku või ebaseadusliku hävimise, kaotsimineku, muutmise, loata juurdepääsu või loata avalikustamise ennetamisel rakendab ICEE veebipoes tavapäraselt kasutatavaid ja vastavaid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnoloogilisi turvameetmeid. Võimalikest ohtudest teavitatakse andmesubjekti esimesel võimalusel. Andmeid hoitakse serverites, mis asuvad Euroopa Liidu/Euroopa Majanduspiirkonna liikmesriikide territooriumil. Andmeid võidakse edastada riikidesse, mille andmekaitse taseme on Euroopa Komisjon piisavaks hinnanud.

ICEE veebipoe infosüsteem on automatiseeritud ja jälgitav, eesmärgiga hoida süsteem puhtana ja turvalisena, kasutades sobivat viirusetõrjet ja muid infoturbemeetmeid. Palume hoida oma arvuti või muu seade turvalisena, mitte teha veebipoest ebaseaduslikke koopiad, siseneda veebipoodi ainult iseendana ja mitte saata nakatunud teavet (teated, kirjad, pildid, videod, reklaamid, teenused vms) või kirju, mis on käsitletavad seaduserikkumisena. Nakatamise katsetest või ebaseaduslikust tegevusest teavitame Riigi Infosüsteemi Ametit, Andmekaitse Inspektsiooni ja politseid.

Info, kaebused ja vaided

Teave seoses andmekaitsega e-poe kasutamisel, objektiivsete ja põhjendatud kaebuste lahendamine on veebipoe toimimise ja teenuste kvaliteedi tõstmisel olulised. Isikuandmete töötlemisega seotud kaebused tuleb esitada e-posti aadressile: [email protected]

Kaebused ja vaided lahendatakse Eestis Vabariigis kehtiva õiguse alusel. Kui kohtuvälise lahenduseni ei jõuta, on võimalik pöörduda vaidluse lahendamiseks Eestis Andmekaitse Inspektsiooni (www.aki.ee) või pädeva kohtu poole.