Üldised kasutustingimused
KASUTAJATELE MÕELDUD KASUTUSTINGIMUSED - www.intercars24.ee
1. PÕHIINFO

1.1 See dokument määratleb teenuse tasuta kasutamise reeglid kasutajatele, kaug- või kohapealsete müügilepingute sõlmimise kaupade jaoks, broneerimislepingud ja teenusepakkuja elektrooniliste teenuste pakkumise, sealhulgas eriti konto haldamise teenuse.

1.2 Eeskirjad on koostanud ja neid rakendab Inter Cars Eesti OÜ, mille registreeritud kontor asub aadressil Rukki tee 11, Lehmja, 75306 Harju, Eesti. Äriregistri kood: 12766718; KMKR: EE101774264. Edaspidi nimetatud ("Teenusepakkuja" või "Ettevõte").

1.3 Kontakt teenusepakkujaga toimub järgmiselt:

1.4 Kasutustingimused on alati loetav ja kättesaadav teenuse jaluses, võimaldades sellega tutvuda, paljundada ja salvestada.

2. MÕISTED

Tingimustes suurte tähtedega kirjutatud terminitel on järgmised tähendused:

2.1 Müügiesindused – ruumid nimega "Inter Cars," mida haldavad koostööpartnerid, kes teevad koostööd Teenusepakkujaga. Harude loetelu koos aadressidega (füüsiline asukoht) on saadaval veebisaidil aadressil: https://intercars.ee/muugiesindused;

2.2 Infoliin - tähendab Teenusepakkuja poolt kasutatavat infoliini, hõlmates meeskonda koos tehnilise infrastruktuuriga. Kasutajad saavad infoliiniga ühendust võtta, helistades järgmisele telefoninumbrile: +372 6 08 08 08;

2.3 Tarbija – füüsiline isik, kes teeb Teenusepakkujaga tehingu, mis ei ole otseselt seotud tema majandus- või kutsetegevusega;

2.4 Tarbija - Ettevõtja – füüsiline isik, kellele viidatakse 30. mai 2014. a tarbijate õiguste seaduse artiklis 38a-s, kes kasutab Teenust või sõlmib Teenusepakkujaga müügilepingu või mõne muu teenuse osutamise lepingu, kui nende tegevusel pole sellise isiku jaoks kutsealast iseloomu, eriti tulenevalt nende majandustegevuse objektist, mille alusel see on kättesaadav keskse ärinimekirja ja teabe seaduste alusel;

2.5 Konto – Teenusepakkuja poolt hallatav Registreeritud Kasutaja konto, võimaldades Registreeritud Kasutajal kasutada määruses kirjeldatud funktsionaalsusi punktis 6.1;

2.6 Hinnang – punktiväärtus ühest viieni ulatuses, väljendatuna tähtedega märgitud kasutaja poolt tootele antud tärnide arvuna, mis on saadud Teenuse raames pakutava funktsionaalsuse abil, moodustades osa Arvamusest;

2.7 Arvustus – Kasutaja arvustus Teenusepakkuja poolt pakutava Toote kohta Teenuse raames; Arvustuse osa on hinnang;

2.8 Privaatsuspoliitika – Teenuse privaatsuspoliitika, saadaval aadressil https://www.intercars24.ee/privaatsuspoliitika;

2.9 Lojaalsusprogramm – Teenusepakkuja lojaalsusprogramm, mille reegleid ja tingimusi kirjeldatakse määruse punktis 6.5;

2.10 Kättesaamispunkt – Müügiesindus, Pakiautomaat või muu Teenusepakkuja poolt näidatud koht, kus saab soetatud Toote kätte saada.

2.11 Määrus – käesolev jaemüügi klienditeeninduse määrus;

2.12 Teenusepakkuja – veebisait, eriti veebipoega seotud funktsionaalsustega veebisait, mida haldab ja pakub Teenusepakkuja aadressil: https://www.intercars24.ee

2.13 Toode – tähendab vallasasja, mida saab osta või reserveerida määruses kirjeldatud müügikanalite kaudu, mis võib olla kõigis teenusepakkuja poolt pakutavates kanalites müügilepingu objekt või mida kasutaja võib märkida tootena, mida ta sooviks reserveerida konkreetses töökojas (st tootena, mida kasutaja soovib osta konkreetsest töökojast);

2.14 Teenus – punktis 3.1 määruses tähistatud Teenusepakkuja poolt elektrooniliselt pakutav teenus;

2.15 Kasutaja – iga isik, kes külastab Teenust või kasutab määruses kirjeldatud teenuseid või funktsionaalsusi

2.16 Registreeritud kasutaja – Kasutaja, kes on registreerinud konto;

2.17 Töökoda – kolmas osapool, kes juhib autotöökoda või pakub autodega seotud teenuseid (nt autode remonditeenused), kes teeb koostööd Teenusepakkuja alusel sõlmitud eraldi lepingu alusel. Praegune Töökodade loetelu koos aadressidega on saadaval aadressil: https://www.intercars24.ee/tookojad.

3. ÜLDISED MÄÄRUSED

3.1 Eeskirjad määratlevad põhimõtted, mille kohaselt pakub Teenusepakkuja Kasutajale järgmisi teenuseid:

  • 3.1.1. juurdepääs Teenuse sisule;
  • 3.1.2. konto haldamine (teenus ainult registreeritud kasutajatele);
  • 3.1.3. arvamuste lisamise võimaldamine;
  • 3.1.4. kaupade müügilepingute sõlmimise võimaldamine;
  • 3.1.5. broneerimisteenuse pakkumine;
  • 3.1.6. muude teenuste või funktsionaalsuste kasutamine, mida Teenusepakkuja pakub Teenuse raames.

3.2 Teenuste kasutamisega seoses ei tohi Kasutaja esitada ebaseaduslikku sisu, eriti sellist, mis:

  • 3.2.1. rikub teiste isikute õigusi, eriti omandi- või isiklikke autoriõigusi, ärisaladusi, tööstusomandi õigusi ning teiste isikute isiklikke õigusi;
  • 3.2.2. toetab või kuulutab välja radikaalseid sotsiaalseid seisukohti, eriti igasugust diskrimineerimist soo, vanuse, puude, rassi, usu, rahvuse, poliitiliste või sotsiaalsete veendumuste, ametiühingu kuuluvuse, etnilise päritolu, usu, seksuaalse sättumuse alusel;
  • 3.2.3. õhutab kuriteo toimepanemist;
  • 3.2.4. rikub absoluutselt kehtivaid õigusnorme.

3.3 Kasutaja, kes saab teada, et Teenuses avaldatud sisu on vastuolus seaduse või Eeskirjadega, võib sellest Teenusepakkujale teada anda, eriti saates sõnumi e-posti aadressile: [email protected].

3.4 Saades ametliku teatise või usaldusväärse teabe Kasutaja poolt esitatud sisu ebaseadusliku iseloomu kohta, on Teenusepakkujal õigus takistada juurdepääsu sellele sisule.

3.5 Kasutajal on õigus kasutada Teenust (eriti sisu, mis moodustab Teenuse osa) ainult isiklikuks otstarbeks. See tähendab eelkõige, et seoses andmete ja muude Teenuse ressurssides sisalduvate materjalidega, nii nende, mis on autoriõiguse kaitse all, kui ka nendega, millele selline kaitse ei laiene, ei ole lubatud kasutada eespool nimetatud materjale Kasutaja äritegevuseks.

3.6 Kasutaja ei tohi kasutada Teenust ja Teenuseid viisil, mis häiriks Teenuse või selle üksikute elementide toimimist.

3.7 Teenuse ja Teenuste kasutamine on võimalik tingimusel, et Kasutaja teleinformatiikasüsteem vastab järgmistele minimaalsetele tehnilistele nõuetele:

  • 3.7.1. Internetiga ühendatud seade, millel on paigaldatud ja kasutamiseks valmis veebibrauser, mis toetab HTML5 ja PDF-vormingut;
  • 3.7.2. küpsiste ja JavaScripti lubamine veebibrauseris.

3.8 Teenuse kuvamiseks soovitatav ekraaniresolutsioon on 1920x1080 pikslit.

3.9 Teenusepakkujal on teave, et Kasutaja mittevastavuse korral eespool kirjeldatud minimaalsetele tehnilistele nõuetele võib Teenuste kasutamine olla võimatu, keeruline või Teenus ei pruugi toimida või võib toimida valesti.

3.10 Teenuse ja Teenuste kasutamise eest ei võeta ega nõuta mingeid tasusid. Siiski kannab Kasutaja ühenduse ja Interneti kasutamise kulud vastavalt lepingule, mis ühendab Kasutaja tema telekommunikatsioonioperaatoriga (Interneti-teenuse pakkuja).

3.11 Üksikute Teenuste osutamise lepingud, Kaupade müügilepingud ja broneerimislepingud võivad sõlmitada ainult poola keeles.

3.12 Teenuste ohutuse tagamiseks võtab Teenusepakkuja kasutusele tehnilised ja organisatsioonilised meetmed, mis on kooskõlas pakutavate Teenuste ohutustasemega.

3.13 Teenusepakkuja teavitab, et Teenuste kasutamine võib kaasneda ohuga iga Interneti kasutaja jaoks, mis seisneb võimaluses süstida kahjulikku tarkvara Kasutaja teleinformatiikasüsteemi ja saada ning muuta selle andmeid volitamata isikute poolt. Nende ohtude tekkimise vältimiseks peaks Kasutaja kasutama asjakohaseid tehnilisi meetmeid, eriti viirusetõrje programme ja tulemüüri tüüpi võrgutulemüüri.

3.14 Teenusepakkuja ei vastuta selle eest, kuidas Kasutaja kasutab Teenust või individuaalseid Teenuseid, mis on vastuolus Eeskirjade või kehtivate õigusnormidega.

3.15 Teenusepakkuja ei vastuta Teenuse ja selle kaudu pakutavate Teenuste toimimise eiramiste eest, mis on põhjustatud vääramatu jõu tõttu, riketest Kasutaja süül või ebakorrapärasustest Kasutaja arvutisüsteemis või seadmetes, Kasutaja ühenduse kvaliteedis Internetiga, Kasutaja Interneti-teenuse pakkuja seadmete riketega või muude asjaolude eest, mis ei ole Teenusepakkujale omistatavad, sealhulgas kolmandate isikute poolt põhjustatud tegevuse või tegevusetuse tõttu.

4. TEENUSE KASUTAMINE JA ARVAMUSTE LISAMINE

4.1 Teenus on mõeldud teenusepakkuja pakkumise esitlemiseks, aadressi ja kontaktandmete esitamiseks ning teenuste ja materjalide kättesaadavaks tegemiseks, eriti teenusepakkuja pakutavate teenustega seotud materjalide jaoks. Samuti teenib see teenusepakkuja ja kasutajate vaheliste lepingute sõlmimiseks, sealhulgas kontohaldusteenuste osutamise lepingud, kaupade müügilepingud ja broneerimislepingud.

4.2 Teenusele pääsevad ligi kõik kasutajad ilma registreerimiseta. Iga kasutaja saab teenuse avalikult kättesaadavaid lehti sirvida ja otsida.

4.3 Teenuse osutamise leping sõlmitakse määrustes sätestatud tingimustel määramata ajaks alates hetkest, kui kasutaja käivitab teenuse URL-i brauseriaknas või kasutab ümbersuunamist, mis viib teenuseni (st teenusesse sisenemise hetkest). Teenuse osutamise leping lõppeb, kui kasutaja lahkub teenusest.

4.4 Teenuse kaudu võimaldab teenusepakkuja kasutajatel lisada arvamusi veebipoe kaudu pakutavate kaupade kohta. Arvamuse lisamise teenuse osutamise leping sõlmitakse määrustes sätestatud tingimustel määramata ajaks alates hetkest, kui kasutaja lisab arvamuse.

4.5 Iga kasutaja saab vabatahtlikult lisada arvamuse veebipoe kaudu pakutavate kaupade kohta. Arvamuse lisamine on võimalik ainult koos hinnanguga. Ainult arvamuse lisamine ei ole võimalik, kuid võimalik on lisada ainult hinnang.

4.6 Kasutaja ei ole kohustatud avaldama arvamusi, sealhulgas hinnanguid ega postitama.

4.7 Kasutajal on võimalus lisada arvamus ja anda hinnang, kasutades selleks teenuses ülevaadatud toote kaardil olevat spetsiaalset vormi, mis asub tootekirjelduse kõrval olevas vahekaardis. Arvamuse lisamine võib toimuda ka pärast e-posti teel saadetud kutset avaldada arvamus teenusepakkujalt ostetud toote kohta.

4.8 Hinnangu andmine toimub arvamuse lisamise vormi funktsionaalsuse abil, valides vastava arvu tähti skaalal (ühest viieni).

4.9 Arvamuse lisamiseks peab kasutaja:

  • 4.9.1. täitma kõik punktis 4.7 nimetatud vormi väljad, st märkima oma nime, andma hinnangu ja sisestama arvamuse sisu;
  • 4.9.2. nõustuma määrustega;
  • 4.9.3. vajutama "Lisa arvamus" nuppu.

4.10 Arvamus koos hinnanguga avaldatakse veebisaidil kasutaja määratud nime all maksimaalselt 7 tööpäeva jooksul pärast arvamuse lisamist.

4.11 Kõik arvamused on teenusepakkuja poolt modereeritud. Teenusepakkujal on õigus arvamusi mitte avaldada või eemaldada, kui need rikuvad käesoleva määruse sätteid.

4.12 Arvamuse lisamisega kinnitab kasutaja, et:

  • 4.12.1. ta on arvamuse ainus autor;
  • 4.12.2. tal on kõik õigused arvamusele, sealhulgas autoriõigused, litsentsid, kõik seadusega nõutavad nõusolekud, mis võimaldavad arvamuse sisu kasutamist vastavalt määrustele;
  • 4.12.3. tema poolt lisatud arvamuse sisu ei riku seadust ega kolmandate isikute seadusega kaitstud õigusi, eriti isiklikke õigusi, intellektuaalomandi- või tööstusomandiõigusi;
  • 4.12.4. arvamuse ja lisatud hinnanguga väljendatakse tema subjektiivseid tundeid konkreetse toote kohta, mis on teenuses saadaval;
  • 4.12.5. ta on tegelikult kasutanud toodet, mille kohta ta arvamuse lisab. Selles osas jätab teenusepakkuja endale õiguse kontrollida;
  • 4.12.6. arvamuse lisamise ja hinnangu andmisega käesoleva jao 4 kohaselt nõustub ta arvamuse ja hinnangu avaldamisega koos tema poolt määratud nimega teenusepakkuja muudes avalikult kättesaadavates suhtluskanalites.

4.13 Arvamus peaks puudutama ainult otseselt ülevaadatud toodet ja kasutaja subjektiivseid muljeid selle kasutamisega seotud.

4.14 Arvamus ei tohiks:

  • 4.14.1. sisaldada ebaseaduslikku sisu, olla solvav, ähvardav, laimav, ropp, pornograafiline, rassistlik, diskrimineeriv, laimav või edendada vägivalda;
  • 4.14.2. olla vale või eksitav;
  • 4.14.3. sisaldada valeväiteid faktide kohta;
  • 4.14.4. sisaldada tervisealaseid väiteid;
  • 4.14.5. rikkuda või piirata kolmandate isikute õigusi, eriti autoriõigusi, kaubamärke või muid intellektuaalomandiõigusi või õigusi kuvandile;
  • 4.14.6. sisaldada konfidentsiaalset teavet või isikuandmeid, nagu: perekonnanimi, aadress või telefoninumber;
  • 4.14.7. sisaldada tehniliselt kahjulikke elemente, nagu viirused, arvutiussid või muud potentsiaalselt kahjulikud tarkvara või failid;
  • 4.14.8. sisaldada ebavajalikke märke;
  • 4.14.9. sisaldada manustatud linke välistele veebisaitidele;
  • 4.14.10. sisaldada konkreetseid hindu;
  • 4.14.11. sisaldada kriitilisi kommentaare teiste arvamuste või nende autorite kohta;
  • 4.14.12. julgustada ostma konkureerivatelt ettevõtetelt;
  • 4.14.13. sisaldada sisu, mis ei ole seotud ülevaadatud toodetega, sealhulgas kommentaare teenusepakkujale nende poolt pakutavate teenuste kohta.

4.15 Arvamused kuvatakse vaikimisi kronoloogilises järjekorras, uuemast vanemaks.

4.16 Kontrollitud kliendi lisatud arvamused, st isik, kes ostis konkreetse toote ja kasutas punktis 4.7 nimetatud kutset arvamuse lisamiseks, on märgitud ikooniga "Kontrollitud ostuarvamus". Arvamuste puhul, millele ei ole märgitud ühtegi ikooni, ei garanteeri teenusepakkuja, et need pärinevad isikutelt, kes on konkreetset toodet kasutanud või ostnud.

4.17 Arvamuse avaldamisega annab kasutaja teenusepakkujale ainulise, tasuta, ajalise ja territoriaalse piiranguta litsentsi arvamuse ja hinnangu kasutamiseks, kui teosed, koos õigusega anda all-litsentsi kolmandatele isikutele, järgmistes kasutusvaldkondades:

  • 4.17.1. salvestamine ja reprodutseerimine mis tahes tehnikaga;
  • 4.17.2. kasutamine teenusepakkuja tegevuse edendamiseks või reklaamimiseks;
  • 4.17.3. paigutamine veebisaitidele ja intranetidesse ning kõigisse teenusepakkujat puudutavatesse väljaannetesse;
  • 4.17.4. kasutamine kõigis teenusepakkuja turundusmaterjalides;
  • 4.17.5. kaubandusse toomine;
  • 4.17.6. originaali või koopiate rentimine, laenamine või muu kasutusviis;
  • 4.17.7. õigus avalikuks jagamiseks mis tahes avaldamis- või levituskanali kaudu nii, et keegi saab sellele ligi pääseda oma valitud kohas ja ajal;
  • 4.17.8. mistahes arvutite või elektroonilise mäluga varustatud seadmete (nt mälukaardid, RAM, FLASH) ja nn virtuaalmälu või jagatud mäluresursse (nn pilvearvutus) kasutavate seadmete mällu viimine;
  • 4.17.9. tervikute ja fragmentide ühendamine teiste teostega;
  • 4.17.10. muudatuste tegemine, rikkumata arvamuse sisu ja muudatuste tegemine, mida nõuab interneti olemus, sealhulgas mobiilseadmed, õigus kasutada teistsuguses vormingus.

4.18 Litsents hõlmab õigust lubada arvamuse tuletiste kasutamist ja arvamuse tuletiste üleandmist (õigus lubada tuletisteoste seotud autoriõiguste teostamist) eespool nimetatud kasutusvaldkondades.

4.19 Ulatuses, milles kasutaja on arvamuse isiklike autoriõiguste subjekt, kohustub ta mitte teostama õigust autoriõiguste järelevalvele teenusepakkuja suhtes. Arvamuse lisamine tähendab nõusolekut selle avaldamiseks.

5. KONTO REGISTREERIMINE

5.1 Konto registreerimist võib teha ainult füüsiline isik, kes on täitnud järgmised tingimused:

  • 5.1.1. on õigesti sisestanud kõik konto loomise jaoks vajalikud andmed,
  • 5.1.2. on tutvunud reeglitega ja kinnitanud nende tingimuste aktsepteerimist,
  • 5.1.3. on registreerinud konto ühe allpool punktis 5.3. nimetatud viisi kaudu.

5.2 Konto registreerimine on vajalik teenuste kasutamiseks, millest on juttu punktis 6.1., sealhulgas eriti lojaalsusprogrammis osalemiseks.

5.3 Kasutajal on võimalus sõlmida Teenusepakkujaga konto pidamise leping ühe allpool nimetatud viisi kaudu:

  • 5.3.1. täites selleks ettenähtud vormi;
  • 5.3.2. telefoni teel, helistades infoliinile;
  • 5.3.3. isiklikult, ühes harukontoris.

5.4 Teenusepakkuja ei luba konto registreerimist pseudonüümi või anonüümselt.

5.5 Kasutaja, kes soovib sõlmida Teenusepakkujaga konto pidamise lepingu, peab iga kord:

  • 5.5.1. sisestama õiged andmed registreerimisvormi või andma õiged andmed konsultandile registreerimise ajal infoliini kaudu või ühes harukontoris, vähemalt nende andmete osas, mis on märgitud kohustuslikeks;
  • 5.5.2. tutvuma ja aktsepteerima käesoleva reeglistiku sisu ning andma vajalikud nõusolekud;
  • 5.5.3. saatma täidetud vormi, kasutades nuppu "Registreeri" (vormi kaudu registreerimisel);
  • 5.5.4. kinnitama konto registreerimist, aktiveerides Teenusepakkuja poolt Kasutaja e-posti aadressile saadetud automaatses e-kirjas oleva lingi.

5.6 Konto pidamise leping sõlmitakse iga kord, kui Kasutaja kinnitab registreerimise punktis 5.5.4. nimetatud viisil. Konto pidamise leping sõlmitakse tasuta. Alates registreerimise kinnitamise hetkest, nagu mainitud eelmises lauses, kasutatakse Kasutaja andmeid Teenusepakkuja poolt konto pidamise teenuse osutamiseks.

5.7 Juurdepääs kontole toimub kohe pärast Kasutaja poolt konto registreerimise kinnitamist punktis 5.5.4. nimetatud viisil.

5.8 Konto registreerimise ajal annab Kasutaja iga kord oma e-posti aadressi, mis on samal ajal Registreeritud Kasutaja identifikaator. Registreeritud Kasutaja identifikaatoriks, kontakti võtmiseks või muude toimingute tegemiseks mis tahes harukontoriga, loetakse ka Kasutaja individuaalset numbrit. Individuaalne Kasutaja number on Teenusepakkuja poolt Registreeritud Kasutajale antud unikaalne numbrite ja tähtede jada, millele on määratud Kasutaja identifitseerivad andmed ning talle määratud individuaalsed õigused ja eelised. Kasutaja saab kasutajanumbri automaatselt konto registreerimise hetkel ja kasutab seda kogu konto olemasolu perioodi jooksul.

5.9 Registreeritud Kasutaja võib kasutada ainult oma identifikaatorit.

5.10 Juhul, kui tellimuse esitamise ajal on Kasutaja andnud e-posti aadressi, mida juba kasutab identifikaatorina Registreeritud Kasutaja või teine isik (teine Registreeritud Kasutaja), teavitab Teenus Kasutajat sellest automaatselt ja palub samal ajal sisse logida Teenusesse. Tellimuse esitamine e-posti aadressi abil, mida juba kasutatakse identifikaatorina Registreeritud Kasutaja poolt, saab toimuda ainult pärast Teenusesse sisse logimist.

5.11 Registreerimistoimingud tehakse ühekordselt ja hilisemad tellimused tehakse Teenusesse sisselogimise järel, sisestades e-posti aadressi ja parooli.

5.12 Kasutaja pääseb oma Kasutajakontole juurde registreerimisel antud identifikaatori (e-posti aadress) ja parooli abil. Registreeritud Kasutaja võib parooli muuta.

5.13 Registreeritud Kasutajal võib olla ainult üks konto ja ta võib end identifitseerida ainult ühe identifikaatorikomplektiga.

5.14 Teenusepakkuja hoiatab, et punktis 5.8. nimetatud identifikaatori kolmandatele isikutele kättesaadavaks tegemine võib põhjustada Registreeritud Kasutaja andmete loata kasutamist. Juhul, kui nimetatud identifikaator antakse kolmandatele isikutele kasutamiseks eespool kirjeldatud tingimustel, loeb Teenusepakkuja kõik nende kolmandate isikute poolt tehtud toimingud Registreeritud Kasutaja toiminguteks, välja arvatud juhul, kui konkreetse toimingu tegemisel identifikaatorit kasutanud isik kasutab andmeid loata.

5.15 Isik:

  • 5.15.1. kes registreerib konto juriidilise isiku nimel või
  • 5.15.2. kes esitab tellimuse ilma kontot registreerimata ettevõtja nimel
kinnitab õiguslike tagajärgede kohaselt, et ta on volitatud tegutsema ettevõtja nimel kas iseseisvalt ettevõtjana või tema volitatud esindajana, volitatud esindajana või osanikuna või muude juriidiliste isikute organina. Kasutaja vastutab valeandmete esitamise ja Teenusepakkuja varale tekitatud kahju eest, mis on põhjustatud Kasutaja tegevusest.

6. KONTO JA LOJAALSUSPROGRAMM

6.1 Konto raames tagab Teenusepakkuja Registreeritud Kasutajale juurdepääsu järgmistele teenustele ja funktsioonidele:

  • 6.1.1. juurdepääs Kontole ja selle hooldamine;
  • 6.1.2. võimalus sisestada, salvestada ja muuta Registreeritud Kasutaja andmeid, sealhulgas andmeid, mis ei ole kohustuslikud, nagu näiteks Registreeritud Kasutaja telefoninumber;
  • 6.1.3. võimalus sisestada, salvestada ja muuta andmeid Registreeritud Kasutaja kasutatava sõiduki kohta; [Funktsioon pole veel valmis]
  • 6.1.4. võimalus muuta Kontole juurdepääsu võimaldavat parooli;
  • 6.1.5. võimalus Registreeritud Kasutajal vaadata kõigi oma tellimuste, broneeringute ja kaebuste ajalugu, mis on tehtud Konto kaudu kõigis kättesaadavates müügikanalites;
  • 6.1.6. võimalus Registreeritud Kasutajal pääseda ligi tellimuste ajaloole, mis on tehtud Registreeritud Kasutaja e-posti aadressi abil, mis on Konto registreerimisel esitatud, maksimaalselt 6 aastat tagasi alates funktsiooni aktiveerimisest; [Funktsioon pole veel valmis]
  • 6.1.7. osalemine Lojaalsusprogrammis;
  • 6.1.8. võimalus tagastada ostetud Kaupu.

6.2 Funktsiooni kasutamiseks, mida on mainitud punktis 6.1.6, peab Registreeritud Kasutaja selle aktiveerima, märgistades vastava valikukasti Konto raames. [Funktsioon pole veel valmis]

6.3 Registreeritud Kasutaja peab oma Konto andmeid pidevalt ajakohastama. Registreeritud Kasutaja peab esimeses lauses mainitud andmeid viivitamatult muutma, kui ta lõpetab Teenuste kasutamise esitatud andmete abil.

6.4 Registreeritud Kasutaja on teadlik riskidest, mis on seotud esitatud andmete mitteajakohastamisega. Eriti on Registreeritud Kasutaja teadlik riskist, et ta ei pruugi saada kasu Lojaalsusprogrammis osalemisest ega pääse Konto juurde.

6.5 Lojaalsusprogrammi raames kohustub Teenusepakkuja pakkuma Registreeritud Kasutajatele järgmisi teenuseid:

  • 6.5.1. promotsioonikampaaniate ettevalmistamine ja läbiviimine Registreeritud Kasutajatele, vastavalt eraldi regulatsioonides ja nende promotsioonikampaaniate tingimustes sätestatud tingimustele;
  • 6.5.2. Lojaalsusprogrammis osalemise tõttu soodustuste pakkumine Registreeritud Kasutajatele;
  • 6.5.3. Registreeritud Kasutajatele mõeldud kaupade hindadele juurdepääsu tagamine;
  • 6.5.4. Lojaalsusprogrammiga seotud turunduskommunikatsiooni läbiviimine Registreeritud Kasutajaga, mis on Lojaalsusprogrammi lahutamatu osa, e-posti või SMS-i teel. Eelnevalt mainitud turunduskommunikatsioon toimub SMS-i teel, kui Registreeritud Kasutaja on oma Konto raames esitanud oma telefoninumbri;
  • 6.5.5. Registreeritud Kasutajale kohandatud pakkumiste genereerimine.

6.6 Lojaalsusprogrammis osalemise teenus võib hõlmata ka muid praegu või tulevikus saadaval olevaid teenuseid Registreeritud Kasutajatele vastavalt eraldi regulatsioonides või Teenusepakkuja eraldi promotsioonikampaania tingimustes kirjeldatud põhimõtetele.

6.7 Lojaalsusprogrammis osalemine on vabatahtlik, kuid see on Konto lahutamatu osa. Lojaalsusprogrammis osalemisest loobumiseks peab Registreeritud Kasutaja oma Konto kustutama.

6.8 Lojaalsusprogrammi korraldatakse Poola Vabariigi territooriumil ja see kehtib kõigis Teenusepakkuja kättesaadavates jaemüügikanalites.

6.9 Teenusepakkuja võib Lojaalsusprogrammi igal ajal lõpetada mõjuval põhjusel, milleks on:

  • 6.9.1. üldiselt kehtivate õigusaktide muutumine, mis mõjutab otseselt Lojaalsusprogrammi toimimist ja nõuab selle lõpetamist;
  • 6.9.2. Lojaalsusprogrammi majanduslik kahjumlikkus;
  • 6.9.3. kohtu või pädeva riigiorgani määruse või otsuse väljastamine Lojaalsusprogrammi kohta, mis nõuab selle lõpetamist;
  • 6.9.4. Lojaalsusprogrammi asemel teiste Teenusepakkujat puudutavate promotsioon-turundustegevuste kasutuselevõtt.

6.10 Lojaalsusprogrammi lõppemisest teavitab Korraldaja Osalejaid e-posti või SMS-i teel, mis saadetakse vastavalt Kontol esitatud e-posti aadressile või telefoninumbrile, märkides Lojaalsusprogrammi lõppemise kuupäeva, kusjuures see kuupäev ei tohi olla varasem kui 30 (kolmkümmend) päeva alates Lojaalsusprogrammi lõppemisest teavitamisest.

6.11 Pärast punktis 6.10 mainitud tähtaja möödumist lõpeb Lojaalsusprogramm.

6.12 Lojaalsusprogrammis osalemine võimaldab saada erisoodustusi valitud kaupadele, mida Teenusepakkuja igal ajal märgib, ning kasutada Registreeritud Kasutajatele mõeldud kaupade hindu.

6.13 Soodustuse või erihinna kasutamiseks mis tahes Teenusepakkuja kättesaadavas jaemüügikanalis, peab Registreeritud Kasutaja enne ostu sooritamist esitama oma identifikaatori või muud identifitseerivad andmed, mis võimaldavad Registreeritud Kasutaja tuvastamist, või logima sisse oma Kontole.

6.14 Soodustused ja kampaaniad, mis on saadaval isikutele, kes ei ole Registreeritud Kasutajad, ei ole eraldi jaemüügikanalites märgitud kui saadaval ainult Registreeritud Kasutajatele. Selliste soodustuste või kampaaniate kasutamine otse kindlas jaemüügikanalis ei nõua Registreeritud Kasutaja tuvastamist.

6.15 Soodustuste või kampaaniatega hõlmatud kaupade varud võivad perioodiliselt otsa saada. Kauba puudumisel pole soodustuse või kampaania kasutamine võimalik. Kampaanias hõlmatud kaupade kättesaadavuse või puudumise kohta annab teavet jaemüügikanalite personal.

6.16 Registreeritud Kasutaja saab kasutada soodustusi või erihindu ainult siis, kui ta ostab iseseisvalt Teenusepakkuja jaemüügikanalite kaudu ja maksab otseselt oma ostude eest. Registreeritud Kasutaja ei saa taotleda, et kolmandad isikud kasutaksid tema Kontot soodustuste või erihindade saamiseks.

6.17 Lojaalsusprogrammi käigus kogutud andmed on seotud Konto ja Registreeritud Kasutajaga. Lojaalsusprogrammi soodustuste ja erihindade kasutamine ei ole võimalik, kui Konto on kustutatud.

6.18 Teenusepakkuja jätab endale õiguse muuta Lojaalsusprogrammi tingimusi ja pakkumisi, teavitades Registreeritud Kasutajaid nendest muudatustest vähemalt 14 (neliteist) päeva ette, kasutades selleks e-posti või SMS-i teel saadetavat teadet.

6.19 Lojaalsusprogrammi pakkumised ei ole kumulatiivsed teiste samaaegsete pakkumiste ja kampaaniatega, välja arvatud juhul, kui Teenusepakkuja on selgesõnaliselt teisiti määranud.

6.20 Lojaalsusprogrammi liikmeks saamine ja soodustuste kasutamine tähendab, et Registreeritud Kasutaja on tutvunud käesolevate tingimustega ja nõustub nendega.

6.21 Lojaalsusprogrammi osalejal on õigus igal ajal programmi liikmestaatuse lõpetada, saates vastavasisulise teate Teenusepakkujale ja kustutades oma Konto.

6.22 Konto kustutamine tähendab automaatselt osalemise lõpetamist Lojaalsusprogrammis ja kõigi programmi raames saadud soodustuste kaotamist.

6.23 Teenusepakkuja jätab endale õiguse lõpetada Konto ja tühistada Lojaalsusprogrammi raames saadud soodustused, kui ilmneb, et Registreeritud Kasutaja on rikkunud programmi tingimusi või kasutanud soodustusi pettuse teel.

6.24 Lojaalsusprogrammis osaleja peab hoidma oma Konto andmeid konfidentsiaalsena ja mitte jagama oma juurdepääsuandmeid kolmandatele isikutele.

6.25 Lojaalsusprogrammis osalemine on piiratud ainult üksikisikutega ja ei ole mõeldud juriidilistele isikutele ega ettevõtetele.

6.26 Lojaalsusprogrammi osaleja peab esitama tõeseid ja täpseid andmeid Konto registreerimisel ja ajakohastamisel. Valeandmete esitamise korral jätab Teenusepakkuja endale õiguse Konto kustutada ja tühistada kõik programmi raames saadud soodustused.

7. LEPINGU KEHTIVUSAEG JA KASUTAJA KONTO HALDAMISE TEENUSE LEPINGU LÕPETAMINE

7.0 Teenuse testimise iseloomu tõttu võib Teenusepakkuja igal ajal Teenuse sulgeda ja kasutaja konto haldamise teenuse lepingu viivitamatult lõpetada, seoses Teenuse testimise etapi lõppemisega. Teenuse sulgemine ja kasutaja konto haldamise teenuse lepingu lõpetamine Teenusepakkuja poolt ei mõjuta mingil viisil Teenuse vahendusel eelnevalt tehtud tellimuste täitmist.

7.1 Kasutaja konto haldamise teenuse leping sõlmitakse tähtajatult.

7.2 Registreeritud Kasutaja võib igal ajal kasutaja konto haldamise teenusest loobuda ilma põhjust esitamata, kasutades Konto raames saadaval olevat deaktiveerimisnuppu „Kustuta konto” või saates Konto kustutamise taotluse e-posti aadressile: [email protected].

7.3 Teenusepakkuja võib kasutaja konto haldamise teenuse lepingu viivitamatult lõpetada ka järgmistel olulistel põhjustel:

  • 7.3.1. Registreeritud Kasutaja on rikkunud Tingimuste sätteid,
  • 7.3.2. Registreeritud Kasutaja on kasutanud kasutaja konto haldamise teenust, rikkudes seadust või teiste isikute õigusi.

7.4 Olenemata punktides 7.2, 7.3 ja 7.0 toodud sätetest võib Teenusepakkuja kasutaja konto haldamise teenuse lepingu lõpetada 7-päevase (seitsmepäevase) etteteatamisega järgmistel olulistel põhjustel:

  • 7.4.1. Teenusepakkuja tuvastab, et Registreeritud Kasutaja kasutab Kontot või Teenust viisil, mis rikub häid kombeid,
  • 7.4.2. Teenusepakkuja tuvastab, et Registreeritud Kasutaja kasutab teenust viisil, mis on vastuolus Teenuse või Konto eesmärkide või ulatusega,
  • 7.4.3. Teenusepakkuja tuvastab, et Registreeritud Kasutaja teostab toiminguid, mis rikuvad või ohustavad Teenuse või Konto turvalisust,
  • 7.4.4. Teenuse likvideerimine või Teenuse tegevuse lõpetamine või muutmine.

7.5 Juhul, kui antud asjaolu moodustab nii punktis 7.3 kirjeldatud olulise põhjuse kui ka punktis 7.4 kirjeldatud olulise põhjuse, võib Teenusepakkuja omal valikul lepingu lõpetada viivitamatult vastavalt punktile 7.3 või etteteatamistähtaja järgimisega vastavalt punktile 7.4.

7.6 Teenusepakkuja lõpetab kasutaja konto haldamise teenuse lepingu, saates lepingu lõpetamise avalduse Registreeritud Kasutaja Konto juures märgitud e-posti aadressile (s.o. registreerimisel antud või pärast registreerimist muudetud aadress) või edastades avalduse Kasutajale muul viisil.

7.7 Konto on aktiivne kuni selle kustutamiseni seoses kasutaja või Teenusepakkuja lepingust taganemise või lepingu lõpetamisega, kusjuures Konto jääb aktiivseks seni, kuni kõik pooleliolevad tellimused või teenused on täidetud.

7.8 Konto kustutamise korral ei ole võimalik seda taastada.

8. TELLIMUSTE ESITAMINE JA TÄITMINE (KAUGMÜÜGILEPINGUTE SÕLMIMINE)

8.1 Kaupade ostu sooritamine võib toimuda ilma kontot loomata või pärast konto loomist elektrooniliselt veebisaidi kaudu või telefoni teel, kasutades kõnekeskust.

8.2 Müüja kinnitab, et kõik kaubad on tehases uued, füüsiliste ja juriidiliste vigadeta, välja arvatud juhul, kui teenusepakkuja on näidanud teisiti.

8.3 Kaupu saab tellida:

  • 8.3.1. veebisaidi kaudu tehtud tellimuste korral - ööpäevaringselt 7 päeva nädalas, kogu aasta jooksul, välja arvatud tehniliste ja hoolduspuhkuste ajal; vaba päeva jooksul tehtud tellimused täidetakse esimesel tööpäeval alates tellimuse esitamise kuupäevast;
  • 8.3.2. telefoni teel tehtud tellimuste korral, kasutades kõnekeskust - kõnekeskuse tööaegadel, mis on näidatud aadressil: https://intercars24.ee/kontakt

8.4 Tellimuse esitamiseks elektrooniliselt, veebisaidi kaudu, peaks kasutaja:

  • 8.4.1. valima sobiva kauba ja klõpsama nuppu "Lisa korvi". Kasutaja võib seejärel jätkata ostlemist ja lisada korvi rohkem kaupu või alustada tellimuse esitamist, klõpsates nuppu "Mine korvi";
  • 8.4.2. sisestama õiged andmed (või sisse logima oma kontole) vormil, vähemalt andmete osas, mis on märgitud kohustuslikuks;
  • 8.4.3. kasutajal, kes ei ole veel registreeritud kasutaja, on võimalus registreerida konto, kasutades vormil tellimuse esitamise ajal antud andmeid, millest on juttu punktis 8.4.2.; registreerimise soovi avaldab kasutaja, tehes vastava avalduse tellimuse esitamise ajal elektrooniliselt; sel juhul kohaldatakse vastavalt punkte 5.5.4 - 5.7.;
  • 8.4.4. tutvuma ja nõustuma käesolevate tingimuste sisuga, andma vajalikud nõusolekud ning valima kohaletoimetamise viisi ja makseviisi; lisaks, kasutades nuppu "Registreeri konto", võib kasutaja avaldada soovi konto registreerimiseks, millest on juttu punktis 8.4.3.;
  • 8.4.5. klõpsama nuppu "Tellimus koos maksekohustusega", mis on samaväärne kasutaja pakkumisega osta kaupu vastavalt ostukorvi sisule ja tellimuse parameetritele (kaup, hind, kogus, omadused, kohaletoimetamise viis ja aeg ning võimalikud muud parameetrid) ja vastavalt tingimustele.

8.5 Valides muu makseviisi kui sularahamakse, suunatakse kasutaja pärast nupu "Tellimus koos maksekohustusega" klõpsamist makseteenuse pakkuja veebisaidile. Maksetehing toimub makseteenuse pakkuja veebisaidil olevate tingimuste alusel.

8.6 Müügilepingu sõlmimine telefoni teel, kasutades kõnekeskust, toimub järgmises järjekorras ja vastavalt järgmistele põhimõtetele:

  • 8.6.1. kõnekeskuse töötaja annab kasutajale telefoni teel teavet kaupade hindade kohta, millest kasutaja on huvitatud, kontrollib nende saadavust, esitab põhiteavet müügilepingu juriidiliste tagajärgede kohta ja vastab võimalikele küsimustele, andes selget, arusaadavat ja eksitavat teavet poola keeles;
  • 8.6.2. kasutaja annab kõnekeskuse töötajale teavet valitud kohaletoimetamise viisi kohta; müügilepingu sõlmimisel telefoni teel, kasutades kõnekeskust, on ainus võimalik makseviis sularahas maksmine;
  • 8.6.3. pärast tellimuse sisu kokkuleppimist teavitab kõnekeskuse töötaja kogu tellimuse maksumusest;
  • 8.6.4. kõnekeskuse töötaja kontrollib tellitud kaupade kohaletoimetamise kulusid, määrates need individuaalselt vastavalt valitud kohaletoimetamise viisile ja kohale, ning tellitud kaupade maksmise viisi ja eeldatavat kohaletoimetamise aega;
  • 8.6.5. kõnekeskuse töötaja kontrollib kasutaja poolt esitatud tellimuse täielikkust;
  • 8.6.6. kasutaja kinnitab tellimuse, esitab võimalikke vastuväiteid, palub tellimust täiendada või loobub selle täitmisest. Vastuväidete esitamise või tellimuse täiendamise korral kordab kõnekeskuse töötaja tellimuse täielikkuse kontrollimise etappe punktides 8.6.1. – 8.6.5.

8.7 Pärast tellimuse esitamist saab kasutaja alati e-kirja tellimuse kinnitamisega, mis sisaldab kõigi oluliste tellimuse elementide kinnitust (s.o. tellitud kaupade loetelu koos üksikhindadega, koguhind, saatmiskulud ning kohaletoimetamise viis ja eeldatav aeg).

8.8 Kui osa tellimuses sisalduvatest kaupadest ei ole saadaval, teavitatakse kasutajat tellimuse seisukorrast ja kasutaja otsustab, kuidas tellimust täita (osaline täitmine, asendamine või kogu tellimuse tühistamine).

8.9 Järgmises e-kirjas kinnitab teenusepakkuja tellimuse täitmist. Sel hetkel sõlmitakse teenusepakkuja ja kasutaja vahel leping tellimuses märgitud kaupade müümiseks ja kohaletoimetamiseks.

8.10 Tarbijal või ettevõtjast tarbijal on õigus taganeda müügilepingust ilma põhjust esitamata 14 päeva jooksul alates päevast, mil kasutaja sai kaubad kätte või kui kasutaja määratud kolmas isik, kes ei ole vedaja, sai kaubad kätte. Kui lepingu esemeks on mitu kaupa, mis toimetatakse kohale eraldi, lõpeb see tähtaeg 14 päeva möödumisel päevast, mil kasutaja sai viimase kauba kätte või kui kasutaja määratud kolmas isik, kes ei ole vedaja, sai viimase kauba kätte.

8.11 Taganemisõiguse kasutamiseks peab kasutaja teavitama teenusepakkujat oma otsusest lepingust taganeda selge avalduse teel (näiteks kirjalikult posti või e-posti teel teenusepakkuja aadressile, mis on toodud punktis 1.3. tingimustes, või logides sisse kontole ja klõpsates nuppu "Kauba tagastamine" vastava tellimuse juures).

8.12 Kasutaja võib kasutada teenusepakkuja poolt tingimuste lisas nr 1 pakutavat taganemisavalduse vormi, kuid see ei ole kohustuslik. Kasutaja võib kasutada ka vormi, mis on saadaval aadressil: https://intercars24.ee/kauba-tagastamine

8.13 Taganemistähtajast kinnipidamiseks piisab, kui kasutaja saadab teate taganemisõiguse kasutamise kohta enne taganemistähtaja lõppu.

8.14 Kui kasutaja taganeb müügilepingust, tagastab teenusepakkuja kasutajale kõik maksed, mis teenusepakkuja on kasutajalt saanud, sealhulgas kohaletoimetamiskulud (välja arvatud lisakulud, mis on seotud kasutaja valitud kohaletoimetamise viisiga, mis erineb teenusepakkuja pakutud odavaimast tavapärasest kohaletoimetamise viisist), viivitamata ja igal juhul mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates päevast, mil teenusepakkuja sai teada kasutaja otsusest müügilepingust taganeda.

8.15 Teenusepakkuja võib keelduda kasutajale maksete tagastamisest seni, kuni teenusepakkuja on kauba tagasi saanud või kuni kasutaja on esitanud tõendi kauba tagasisaatmise kohta, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

8.16 Kasutaja peab teenusepakkujale kauba tagastama viivitamata ja igal juhul mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates päevast, mil kasutaja teatas teenusepakkujale müügilepingust taganemisest. Tähtajast kinnipidamiseks piisab, kui kasutaja saadab kauba tagasi enne 14 päeva tähtaja lõppu.

8.17 Kasutaja katab otsesed kulud kauba tagastamise eest.

8.18 Kasutaja vastutab ainult kauba väärtuse vähenemise eest, kui see on põhjustatud kasutamisest muul viisil, kui on vajalik kauba olemuse, omaduste ja toimimise kindlakstegemiseks.

```html 9. KOHALETOIMETAMINE, HINNAD JA MAKSEVIISID

9.1 Tellitud Kaubad saab kätte ühes Kättesaamispunktidest või need võib toimetada Kasutaja poolt märgitud aadressile Poolas, vastavalt Kasutaja soovile tellimuse esitamisel.

9.2 Üksikasjalik teave Teenusepakkuja poolt pakutavate kohaletoimetamisviiside kohta, sealhulgas eelkõige iga kohaletoimetamisviisi aja ja kulude kohta, on kättesaadav aadressil https://intercars24.ee/tarne ja ostuprotsessis.

9.3 Mitme Kauba ostmisel ühe tellimuse raames võivad Kaubad Kasutajale saabuda rohkem kui ühes saadetises. Sellisel juhul Kasutaja täiendavaid kohaletoimetamiskulusid ei kanna.

9.4 Teenusepakkuja sortimendis olevate Kaupade hinnad on väljendatud Poola zlottides ja sisaldavad käibemaksu. Teenusepakkuja võib muuta sortimenti, Kaupade hindu, korraldada ja tühistada reklaamikampaaniaid. Muudatused ei mõjuta juba Kasutajatega sõlmitud müügilepinguid.

9.5 Kaupade hinnad ei sisalda kohaletoimetamiskulusid. Kohaletoimetamise kulust teavitatakse Kasutajat alati enne tellimuse esitamist.

9.6 Teatud kohaletoimetamisviiside valik võib piirata saadavalolevaid makseviise. Üldiselt võib Kasutaja valida järgmiste makseviiside vahel:

  • 9.6.1. sularaha või maksekaardiga kättesaamisel (maksmine kohaletoimetamisel) - sellisel juhul tellimuse täitmine algab kohe pärast Teenusepakkuja poolt Kasutajale tellimuse kinnituse saatmist;
  • 9.6.2. elektrooniline makse maksekaardiga või elektroonilise ülekandega (ettemakse) - sellisel juhul algab tellimuse täitmine pärast Teenusepakkuja poolt Kasutajale tellimuse kinnituse saatmist ja Teenusepakkuja poolt makseteenuse pakkujalt makse kinnituse saamist;
  • 9.6.3. viitmakse „Osta kohe, maksa 30 päeva pärast”, millest on juttu punktis 9.9. allpool - sellisel juhul algab tellimuse täitmine pärast Teenusepakkuja poolt Kasutajale tellimuse kinnituse saatmist ja Teenusepakkuja poolt makseteenuse pakkujalt makse kinnituse saamist.

9.7 Tellimuse esitamise ajal teavitab Teenusepakkuja Kasutajat tähtajast, mille jooksul Kasutaja on kohustatud tellimuse eest maksma. Kui Kasutaja ei tasu tellimuse eest eelpool mainitud tähtaja jooksul, võib Teenusepakkuja pärast asjatut maksenõuet, milles on määratud asjakohane tähtaeg, müügilepingust taganeda tsiviilseadustiku artikli 491 alusel.

9.8 Teenusepakkuja saadab müügidokumendi vastavalt maksuseadustele, lisades selle saadetisele või Kasutaja Kontol või tellimuse esitamise ajal märgitud e-posti aadressile. Kasutaja nõustub käesolevaga müügidokumentide elektroonilise edastamisega.

9.9 Teenusepakkuja võimaldab maksta Kaupade eest kasutades teenust „Järelmaks”, mis võimaldab kasutada kolmandate osapoolte viitega osadena makset. Teenust „Järelmaks” pakuvad kolmandad osapooled, vastavalt kättesaadavatele eeskirjadele. Viitmakse valimise korral „Järelmaks”, edastab Teenusepakkuja vastavale eraldiseisvale haldurile, Kasutaja andmed, mis on vajalikud makseviisi kasutamise võimaluse kontrollimiseks. Üksikasjalik teave kolmandatele osapooltele andmete edastamise kohta on toodud Privaatsuspoliitikas aadressil https://intercars24.ee/privaatsuspoliitika

10. KAUPADE PRETENSIOONID JA GARANTII

10.1 Käesoleva jaotise 10 sätted kehtivad kõigi Teenusepakkuja poolt pakutavate müügikanalite kaudu tehtud ostudele. Samas ei kehti need sätted Kaupadele, mis on ostetud Töökojast, mille Teenusepakkuja on Kasutaja kasuks reserveerinud Kasutajaga sõlmitud broneerimislepingu alusel.

10.2 Teenusepakkuja teatab, et ta on kohustatud tarnima Kauba, mis on puudusteta.

10.3 Pretensioone ostetud Kaupade kohta saab esitada Teenusepakkuja kontaktandmete kaudu, mis on toodud regulatsiooni punktis 1.3 või kasutades vormi, mis on kättesaadav aadressil https://intercars24.ee/pretensioonid.

10.4 Pretensioonis tuleb esitada: tellimuse number (või muud andmed, mis võimaldavad seda tuvastada), Kasutaja kontaktandmed, et vastata esitatud pretensioonile, ja pretensiooni aluseks oleva juhtumi kirjeldus.

10.5 Teenusepakkuja vastab pretensioonile 14 päeva jooksul alates selle saamisest.

10.6 Teenusepakkuja ei ole Kaupade tootja.

10.7 Kui Kaubale kehtib tootja garantii, edastab Teenusepakkuja koos Kaubaga Kasutajale garantiidokumendi või ostu tõendava kviitungi või käibemaksuarve. Kui garantiidokumenti ei ole välja antud, on Teenusepakkujaga sõlmitud müügileping garantiidokument.

10.8 Tootja vastutab müüdud Kauba garantii eest tingimustel ja perioodil, mis on määratud garantiidokumendis. Garantiid andja kohustused ja Kasutaja õigused ning teave, mis on vajalik garantii kasutamiseks (nagu: garantiid andja või tema esindaja nimi ja aadress Eesti Vabariigi territooriumil, garantiikaitse kestus ja territoriaalne ulatus, õigused puuduse korral jne) on määratud tootja garantiitingimustes.

10.9 Kui tootja garantiitingimused seda võimaldavad, võib Kasutaja kasutada Kauba tootja garantiiteenuseid Teenusepakkuja vahendusel.

10.10 Kasutaja peaks esitama oma nõuded tootja garantiitingimuste alusel garantiidokumendis näidatud viisil.

10.11 Kasutaja võib esitada nõudeid Kauba müügilepingu tingimustele mittevastavuse eest sõltumatult tootja garantiitingimustest. Garantiitingimuste kasutamine ei mõjuta Teenusepakkuja vastutust Kauba müügilepingu tingimustele mittevastavuse eest.

10.12 Teenusepakkuja teatab, et ta annab garantii mõnedele müügilepingu objektiks olevatele Kaupadele.

10.13 Teenusepakkuja garantiiga Kaubad on Tootekirjelduse osas märgistatud vastava teabega jaotises „Pretensioonid ja Tagastused”.

10.14 Teenusepakkuja garantiiga Kaupade garantiitingimused ja põhimõtted on määratud vastava Kauba tootekirjelduse alajaotuses.

10.15 Kasutaja võib esitada nõudeid Teenusepakkuja vastutuse alusel Kaupade vastavuse eest müügilepingu tingimustele sõltumatult garantiitingimustest.

11. KAUBA JA TÖÖKOJA KÜLASTUSE BRONEERIMINE

11.1 Teenuse kaudu ja infoliini vahendusel saab kasutaja allpool kirjeldatud tingimustel broneerida kauba ning broneerida aja töökoja külastuseks, et kaup paigaldada. Edaspidi nimetatakse neid broneerimise esemeks.

11.2 Kasutaja ja teenusepakkuja vahelise broneerimisteenuse osutamise lepingu sõlmimine teenuse kaudu toimub vastavalt järgmistele protseduuridele:

  • 11.2.1. kui kasutajal on konto ja ta soovib kasutada kontoga seotud lihtsustusi, peaks ta teenusesse sisse logima;
  • 11.2.2. kasutaja peaks minema teenuse lehele, kus on esitletud kaup, mida ta soovib broneerida, ja seejärel valima kauba, mida ta soovib broneerida;
  • 11.2.3. kasutaja peaks minema teenuse lehele ja valima töökoja külastuse aja broneerimise teenuse, mida ta soovib kasutada töökoja külastuse aja kokkuleppimiseks;
  • 11.2.4. kasutaja peaks valima auto, mille jaoks on valitud kaup ette nähtud või millega seoses ta soovib kasutada töökoja külastuse aja broneerimise teenust, välja arvatud juhul, kui ta on juba varem auto valinud, kasutades teenuse funktsioone;
  • 11.2.5. pärast kauba, töökoja külastuse aja broneerimise teenuse ja auto valimist kuvatakse järgmises teenuse lehes informatiivne kirjeldus kasutaja valitud kaubast koos kasutaja valitud autoga;
  • 11.2.6. seejärel valib kasutaja töökoja (konkreetse töökoja asukoha), kus ta soovib tagada kauba kättesaadavuse ja broneerida aja töökoja külastuseks;
  • 11.2.7. kasutaja määrab soovitud (kasutajale sobiva) aja (kuupäeva ja kellaaja), millal ta soovib kokku leppida kohtumise valitud töökojas; määratud aeg on samal ajal aeg, mil ta soovib tagada kauba kättesaadavuse töökojas;
  • 11.2.8. kasutaja sisestab oma kontaktandmed, sealhulgas oma e-posti aadressi või telefoninumbri, vastavalt punktile 11.3;
  • 11.2.9. pärast kõigi nõutud andmete sisestamist ja eespool kirjeldatud toimingute tegemist liigub kasutaja järgmisele teenuse lehele, kus on kokkuvõte valitud kauba ja töökoja külastuse aja broneerimise teenuse broneerimisest (s.o töökoja külastuse aja broneerimise teenuse kasutamise ja kauba ostmise kokkuleppe sõlmimiseks);
  • 11.2.10. kasutaja annab nõutud nõusolekud ja saadab vormi, vajutades vastavat nuppu. Vormingu saatmise hetkest teenusepakkujale sõlmitakse kasutaja ja teenusepakkuja vahel broneerimisteenuse osutamise leping käesolevas määruses kirjeldatud tingimustel.

11.3 Kui registreeritud kasutaja logis oma kontole enne vormi täitmist sisse, täidetakse kontaktvorm automaatselt registreeritud kasutaja konto kontaktandmetega; enne vormi saatmist on registreeritud kasutajal võimalus muuta registreeritud kasutaja kontaktandmeid, mis on eespool kirjeldatud viisil vormile sisestatud.

11.4 Kasutaja ja teenusepakkuja vahelise broneerimisteenuse osutamise lepingu sõlmimine telefoni teel infoliini vahendusel toimub vastavalt järgmistele protseduuridele:

  • 11.4.1. infoliini töötaja annab kasutajale infoliini vahendusel teavet kasutaja huvi pakkuvate kaupade kohta, kontrollib nende saadavust, esitab põhiteavet müügilepingu sõlmimise õiguslike tagajärgede kohta ja vastab võimalikele küsimustele, andes selget, arusaadavat ja eksitavat teavet poola keeles;
  • 11.4.2. kasutaja valib kauba, mida ta soovib broneerida, edastades infoliini töötajale valitud kauba kohta teabe;
  • 11.4.3. kasutaja valib auto, mille jaoks on valitud kaup ette nähtud või millega seoses ta soovib kasutada töökoja külastuse aja broneerimise teenust ja edastab infoliini töötajale vastava teabe;
  • 11.4.4. seejärel näitab infoliini töötaja kasutajale tema asukoha lähedal asuvad töökojad;
  • 11.4.5. kasutaja valib töökoja (konkreetse töökoja asukoha), kus ta soovib tagada valitud kauba kättesaadavuse ja broneerida aja töökoja külastuse aja broneerimise teenuse kasutamiseks;
  • 11.4.6. infoliini töötaja näitab kasutajale saadaval olevad ajad valitud töökojas;
  • 11.4.7. kasutaja määrab soovitud (kasutajale sobiva) aja (kuupäeva ja kellaaja), millal ta soovib kokku leppida kohtumise valitud töökojas; määratud aeg on samal ajal aeg, mil ta soovib tagada kauba kättesaadavuse töökojas;
  • 11.4.8. infoliini töötaja kontrollib kasutaja tehtud broneeringu õigsust, sealhulgas kontrollib broneeritud kaupa, töökoja külastuse aega ja teavet valitud auto kohta;
  • 11.4.9. kasutaja sisestab oma kontaktandmed, sealhulgas oma e-posti aadressi või telefoninumbri;
  • 11.4.10. infoliini töötaja kontrollib kasutaja tehtud broneeringu täielikkust;
  • 11.4.11. kasutaja kinnitab broneeringu tegemise, esitab võimalikke vastuväiteid, palub broneeringut täiendada või loobub nende tegemisest. Vastuväidete esitamise või broneeringu täiendamise korral kordab infoliini töötaja broneeringu täielikkuse kontrollimise etappi, nagu on kirjeldatud punktides 11.4.8. - 11.4.10.

11.5 Kui kasutaja on teinud broneeringu broneerimisteenuse raames, edastab teenusepakkuja selle teabe töökojale ja võtab tegelikke meetmeid, et korraldada kasutaja kohtumine kasutaja määratud töökoja asukohas.

11.6 Broneerimisteenuse osutamise raames võib infoliin või töökoda kasutajaga ühendust võtta ja kasutaja võib võtta ühendust infoliini või töökojaga, et edastada teavet või teha kokkuleppeid (nt kohtumise kinnitamine, broneeritud kauba muutmine jne).

11.7 Teenusepakkuja teatab, et ei võta endale töökoja nimel mingeid kohustusi, ei sõlmi töökoja nimel lepinguid ega kohustu kasutajale, et töökoda täidab kasutaja ees mingeid kohustusi.

11.8 Kasutaja poolt broneerimisteenuse kasutamine ei vii kasutaja ja töökoja ega kasutaja ja teenusepakkuja vahelise kauba paigaldamise teenuse lepingu sõlmimiseni (s.o teenused, mille kasutamist kasutaja kontaktvormil näitas) ega kauba müügilepingu sõlmimiseni.

11.9 Kauba müügileping, olukorras, mis on kirjeldatud käesolevas jaotises 11, sõlmitakse alati ainult töökoja ja kasutaja vahel. Kasutajale ei anta selles olukorras õigust lepingust taganeda vastavalt käesoleva eeskirja sätetele.

11.10 Töökoja pakutavad kauba paigaldamise teenused pakutakse lepingu alusel, mis on sõlmitud töökoja ja kasutaja vahel. Teenusepakkuja teatab, et ta ei vastuta töökoja tegevuse ega tegevusetuse eest ega töökoja poolt sõlmitud lepingute täitmise eest kasutajaga.

11.11 Kasutaja broneerimisteenuse kasutamine ei kohusta kasutajat kasutama töökoja pakutavaid teenuseid ega sõlmima töökojaga ühtegi lepingut.

11.12 Kauba ostmise ja kauba broneerimise korral ei ole võimalik neid kahte toimingut teha ühe protsessi raames. Kui soovite osta ükskõik millise kauba ja broneerida ükskõik millise kauba, tuleb mõlemad eespool nimetatud toimingud teha eraldi, eraldi protsessides.

12. REKLAMATSIOON ELEKTROONILISELT OSUTATUD TEENUSTE KOHTA JA VÄLISED VAIDLUSTE LAHENDAMISE VIISID

12.1 Kasutaja saab esitada teenusepakkujale kaebusi seoses Platvormi toimimise ja elektrooniliste teenuste kasutamisega. Kaebusi saab esitada kontaktandmetele, mis on näidatud punktis 1.3 eespool.

12.2 Kaebuses peaks kasutaja esitama oma nime, aadressi või e-posti aadressi, probleemi tüübi ja kirjelduse.

12.3 Teenusepakkuja vastab kaebustele 30 päeva jooksul alates nende kätttesaamise kuupäevast.

12.4 Aadressil http://ec.europa.eu/consumers/odr tarbija saab kasutada Euroopa Liidu veebiplatvormi (ODR platvorm), et lahendada vaidlust teenusepakkujaga elektroonilisel teel. ODR platvorm on mitmekeelne interaktiivne veebileht, mis on mõeldud ELis elavatele tarbijatele ja ELis asuvatele ettevõtjatele, kes soovivad lahendada veebiostulepingutest või teenuste osutamise lepingutest tulenevaid vaidlusi.

12.5 Teenusepakkuja teavitab, et kui seadus ei nõua teisiti, ei kasuta teenusepakkuja vaidluste lahendamiseks välistavaid meetodeid (väljaspool kohtumenetlust). Lisaks ei kohusta teenusepakkuja kasutama ODR platvormi, mis on mainitud punktis 12.4 eespool.

12.6 Vaidluse korral teenusepakkujaga võib tarbija otsida abi ja nõu linna- või maakonna tarbijakaitsespetsialistilt või tarbijakaitseorganisatsioonidelt, nagu Tarbijate Ühenduste Föderatsioon, Poola Tarbijate Ühendus ja Euroopa Tarbijakeskus. Lisateavet saab nende organisatsioonide veebisaitidelt.

13. ISIKUANDMED

13.1 Isikuandmete halduriks Kasutajate, Registreeritud Kasutajate ja kaebuste esitajate puhul on Teenusepakkuja.

13.2 Lisateavet isikuandmete töötlemise kohta punktis 13.1 nimetatud isikute kohta, sealhulgas nende õiguste kohta, leiate Privaatsuspoliitikast.

14. KASUTUSTINGIMUSTE UUENDAMINE

14.1 Teenusepakkujal on ühepoolne õigus muuta käesolevat Tingimusi ulatuses, mis ei ole individuaalselt kokku lepitud Põhjendatud põhjustel. Põhjendatud põhjusteks loetakse eriti järgmisi asjaolusid:

  • 14.1.1. Üldiselt kohustusliku õiguse muudatuste tõttu Euroopa territooriumil, kui sellised õigusaktide muudatused muudavad Tingimuste sisu või panevad Teenusepakkujale kohustuse selle sisu muuta;
  • 14.1.2. Otsused, soovitused, soovitused, kohustused või samalaadsed aktid avaliku halduse organitelt, sealhulgas eriti Konkurentsi- ja Tarbijakaitse Ameti Presidendilt, kui nimetatud haldusaktid muudavad Reeglistiku sisu või panevad Teenusepakkujale kohustuse selle sisu muuta;
  • 14.1.3. Teenusepakkuja poolt uute funktsioonide või Teenuste kasutuselevõtt või nende senise ulatuse muutmine - sel juhul on Reeglistiku sisu muutmine lubatud selliste uute või muudetud funktsioonide või Teenuste ulatuses;
  • 14.1.4. Uute või olemasolevate infotehnoloogiliste süsteemide kasutuselevõtt või muutmine Teenusepakkuja poolt - sel juhul on Reeglistiku sisu muutmine lubatud ulatuses, mis on objektiivselt vajalik ja otse seotud nimetatud infotehnoloogiliste süsteemide kasutuselevõtu või muutmisega;
  • 14.1.5. Kohtuliku või halduskohtu lahenditest tulenevalt, millest tuleneb, et Teenusepakkuja poolt kohaldatavad lepingulised tingimused võivad olla vastuolus tarbijakaitse seadustega - sel juhul on lepingutingimuste muutmine lubatud, kui kõik asjaolud arvesse võttes võib objektiivselt järeldada, et Teenusepakkuja keskmise kliendi, kes on Tarbija või Tarbija-ettevõtja, seisukohast on ettepanek kasulik;
  • 14.1.6. Reeglistik vajab täiendamist, täpsustamist või muutmist, et kohandada seda üldiselt kohaldatava RP õiguse sätetega või tagada selle sätete suurem selgus Tarbijate ja Tarbija-ettevõtjate jaoks - sel juhul on Reeglistiku sisu muutmine lubatud ulatuses, mis võimaldab Reeglistiku kohandamist õigusaktidega või selle sätete suurema selguse saavutamist.

14.2 Teenusepakkuja teavitab Kasutajat muudatusest avaldamise kaudu Teenuses ja - Registreeritud Kasutaja korral - e-kirja teel vähemalt järgmise teabe kohta:

  • 14.2.1. planeeritud muudatuse sisust;
  • 14.2.2. jõustumise kuupäevast;
  • 14.2.3. ühtsest Tingimuste sisust pärast muudatusi.

14.3 Reeglistiku muudatus jõustub Teenusepakkuja poolt määratud tähtaja jooksul, milleks on vähemalt 14 (neliteist) päeva alates Kasutajate teavitamisest Reeglistiku muutusest viisil, nagu on näidatud punktis 14.2 eespool. Muudetud Reeglistik kehtib Kasutaja suhtes, kes ei ütle lepingut üles antud Teenuse osutamiseks enne muudetud Reeglistiku jõustumist. Lepingust ülesütlemine toimub käesolevas Reeglistikus sätestatud tingimustel.

15. LÕPPSÄTTED

15.1 Reeglid kehtivad alates 11.09.2023.

Kasutustingimused kehtivad alates 05.10.2023. >>