Kasutage tagastamise vormi - kui tegite ostu sisseloginud kliendina, veenduge, et olete enne tagastamise vormi avamist sisse loginud.
Saate ka kasutada loobumise vormi lepingust ja saata see e-posti teel aadressile [email protected]
14 päeva jooksul pärast tellimuse kättesaamist kullerteenusega, pakiautomaati kohaletoimetamisega või isikliku pealekorjega Inter Carsi müügiesinduses:
- saada tagastatav toode oma valitud kulleriga vastavasse Inter Carsi müügiesindusse, kust toode sai väljastatud (pane kaasa ostuarve ja täidetud tagastuse vorm).
- tagasta toode Intercarsi poolt organiseeritud transpordiga vastavasse müügiesindusse (pane kaasa ostuarve ja täidetud tagastuse vorm). Antud teenuse maksumus on 5 EURi saadetise kohta ning tasaarveldatakse tagasimakse teostamisel.
- viige tagastatav toode ise vastavasse Inter Carsi müügiesindusse, kust toode sai väljastatud (pane kaasa ostuarve ja täidetud tagastuse vorm).
NB! Tagastamisel kullerteenusega on kliendi vastutus veenduda, et saadetis oleks pakendatud selliselt, et kaup transpordi käigus vigastada ei saaks. Intercarsil on õigus tagastusest keelduda või vigastuste osas mahaarvamisi teha.
Tellimuste korral paigaldusega töökojas tuleb tagastatav toode koos ostutšeki ja täidetud tagastamise vormiga viia sinna töökotta, kus ost tehti, 14 päeva jooksul pärast tagastamise teatamist.
Tagasimakse tehakse samade makseviiside abil, mis olid kasutusel algse tehingu korral (välja arvatud juhul, kui on selgelt antud nõusolek teise lahenduse kasutamiseks). Tagasimakset võib pidada kinni kuni kauba kättesaamiseni või selle tagastamise tõendi saamiseni (olenevalt sellest, kumb toimub varem).
Kasutage reklamatsiooni vormi. Seejärel lisage täidetud vorm koos ostutšeki tõendiga (kviitung või arve) saadetava kauba juurde.
Reklameeritav toode (koos ostutšeki ja täidetud reklamatsiooni vormiga) tellimuste korral kullerteenusega, pakiautomaati kohaletoimetamisega või isikliku pealekorjega Inter Carsi müügiesinduses:
- saada tagastatav toode oma valitud kulleriga vastavasse Inter Carsi müügiesindusse, kust toode sai väljastatud (pane kaasa ostuarve ja täidetud reklamatsiooni vorm).
- tagasta toode Intercarsi poolt organiseeritud transpordiga vastavasse müügiesindusse (pane kaasa ostuarve ja täidetud reklamatsiooni vorm).
- viige tagastatav toode ise vastavasse Inter Carsi müügiesindusse, kust toode sai väljastatud (pane kaasa ostuarve ja täidetud reklamatsiooni vorm).
Tellimuste korral paigaldusega töökojas tuleb reklameeritav toode (koos ostutšeki ja täidetud reklamatsiooni vormiga) viia sinna töökotta, kus ost tehti, 14 päeva jooksul pärast reklamatsiooni teatamist.
Maksimaalselt 14 tööpäeva jooksul teavitame teid reklamatsiooni protsessi jätkumisest. Vastavalt tuvastatud veale remonditakse kaup, asendatakse uuega või tagastatakse ostetud toote maksumus.