Suverehv Primacy HP 225/45R17 91W MO
592471, Primacy HP, MICHELIN, Suvine, sõiduautod, MO, märgistus: Alates 01.05.2021: kütusesäästlikkus - D; haarduvus märjal - B; veeremüra ja takistuse mõõtmise klass - 70 dB (B) haarduvus lumes - Ei;
Michelin Primacy HP
MICHELIN Primacy HP on luksussõidukite tootjate seas üks populaarsemaid rehve 25% võrra pikema läbisõidu(1) ja lühema pidurdusmaaga märjal teel(2)!
- MICHELIN Primacy HP rehvide läbisõit on keskmiselt 25% võrra pikem oma peamistest konkurentidest(3)
Rehvide tootmises on kasutatud uut kummisegu, mis tagab väga tasase sõidu. Sellegipoolest töötavad rehvid efektiivselt ja nende eluiga on pikem.
- Tõhusam pidurdamine libedal teel: kuni 2 m võrra lühem pidurdusmaa(4)
Et pidurdusmaa oleks lühem, on vaja esiteks suuremat kontaktpinda teega (A), turvise iga ruutmillimeeter töötab võrdselt tugevasti (S), isegi kui vajutada järsku pidurit (M). A: maksimaalne kontakt teega (painduv, kuid jäik) S: ühetaoline turvisemuster (painduv, kuid jäik) – V-kujuline kesksoon M: optimeeritud segu „Elasto-Sport”ist ja „Full Silica”st
Rehvide tootmisel on võetud arvesse võistlusradadel juurutatud meetodeid, mis nõuavad rehvidelt suurt vastupidavust pidevalt muutuvates tingimustes. Firma Michelin uurimiskeskus on rehvi MICHELIN Primacy HP väljatöötamisel püstitanud väga ambitsioonika eesmärgi: olla luksussõidukite segmendi parim. Selle eesmärgi saavutamiseks on firma Michelin insenerid mõelnud välja 3 uut lahendust. Tulemus: 100%
- Painduvad, kuid siiski jäigad
Esimest korda on kasutatud lahendust, kus rehvid on üheaegselt nii painduvad kui jäigad: painduv rehvistruktuur kindlustab MICHELIN Primacy HP rehvide väga laia kontaktpinna, jäigem turvisemuster aga tagab rehvide maksimaalse sooritusvõime.
- ElastoSPORT: pärinevad sportrehvide segmendist
Ainulaadne kummisegutehnoloogia, kus on kasutatud materjale, mis on segu Elasto-Sport'ist ja ränioksiidist.
- ASM-nimeline süsteem
Uus süsteem koosneb 3 olulisest mehhanismist, mis aitab parandada rehvide sooritusvõimet, ja mida nimetatakse ASM-süsteemiks: rehvistruktuur, turvisemuster ja materjal. Tulemuseks on enneolematu tasakaalustatud sooritusvõime.
(1) Võrreldes oma peamiste konkurentidega Euroopa turul, tulemused põhinevad rehvide 225/55 R 16 W, 205/55 R 16 W, 215/55 R 16 V ja 225/45 R 17 W baasil 2005., 2006., ja 2007. a. Automotive'i ja CERMi poolt läbiviidud uurimustele.
(2) Tulemusi on võrreldud MICHELIN Pilot Primacy rehvidega, ettevõttesisesed testid.
(3) Keskmine tulemus, tulemused põhinevad rehvide 225/55 R 16 W, 205/55 R 16 W, 215/55 R 16 V ja 225/45 R 17 W baasil TÜV SÜD Automotive'i ja CERMi poolt 2005., 2006., ja 2007. a. läbiviidud rehvitestidele
(4) Võrreldes MICHELIN Pilot Primacy'ga
* Arvutatud TÜV SÜD Automotive'i poolt 2008. ja 2009. aastal läbiviidud veeretakistuse katsete alusel.
Rehvide kvaliteedi ja sõiduomaduste säilitamine on kasutaja kohustus.
Soovitatud rehvirõhud leiate oma sõiduki hooldusjuhendist. Mõnikord leiab need sõiduki esiukse siseküljel või bensiinipaagi korgil olevalt kleebiselt. Veebisaidil www.pood-ee.intercars.eu olevad dokumendid ja info on esitatud põhimõttel "nagu on" ning ilma ühegi otsese või kaudse garantiita. Firmal Inter Cars Eesti OÜ l on õigus antud veebisaidi sisu ilma ette teatamata muuta või teisendada.
L592471 | ARTNR_Z_OE |
592471 | IC KROSY |