Filtrid Clear filters


Hind



Tootja

Ükski sõiduk pole valitud

A~5090008
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

385/65R22.5 CFO TRAILERMS
FORMULA Poolhaagise rehv => 20"

3608200, TRAILER, FORMULA, Veoautorehvid, Regionaalne, Poolhaagis, 3PMSF; M+S, 160K, märgistus: Alates 01.05.2021: kütusesäästlikkus - C; haarduvus märjal - A; veeremüra ja takistuse mõõtmise klass -

Teljele Poolhaagis Laius 385
Profiil 65 Läbimõõt 22.5
Klass Odav klass Rakendus Regionaalne
Kiirusindeks K - <110 km/h Koormusindeks 160 = 4500 kg
M+S tähis M+S 3PMSF Muster TRAILER
Kütusesäästlikkus C Haarduvus märjal A
Mõeldud kasutamiseks Veoautod ja bussid
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 72
Teljele Poolhaagis
Laius 385
Profiil 65
Läbimõõt 22.5
Klass Odav klass
Rakendus Regionaalne
Kiirusindeks K - <110 km/h
Koormusindeks 160 = 4500 kg
M+S tähis M+S 3PMSF
Muster TRAILER
Mõeldud kasutamiseks Veoautod ja bussid
Kütusesäästlikkus C
Haarduvus märjal A
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 72
Lisa ostukorvi
 
Küsige toodet
Madalaim hind 30 päeva jooksul alates kampaaniast on:
315/70R22.5 CFO STEER XL
FORMULA Veoki rehv, ees => 20"

STEER, FORMULA, Veoauto rehv, Regionaalne, Esi, M+S, 3PMSF, 154/150L, 3609200, märgistus: veeretakistus - D; märghaardumine - A; müratase - 68 dB (1)

Teljele Esiosa Laius 315
Profiil 70 Läbimõõt 22.5
Klass Odav klass Rakendus Regionaalne
Kiirusindeks L - <120 km/h M+S tähis M+S 3PMSF
Muster STEER Kütusesäästlikkus D
Haarduvus märjal A
Koormusindeks 156/150 = 4000/3350 kg
Mõeldud kasutamiseks Veoautod ja bussid
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 68
Teljele Esiosa
Laius 315
Profiil 70
Läbimõõt 22.5
Klass Odav klass
Rakendus Regionaalne
Kiirusindeks L - <120 km/h
Koormusindeks 156/150 = 4000/3350 kg
M+S tähis M+S 3PMSF
Muster STEER
Mõeldud kasutamiseks Veoautod ja bussid
Kütusesäästlikkus D
Haarduvus märjal A
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 68
Lisa ostukorvi
 
Küsige toodet
Madalaim hind 30 päeva jooksul alates kampaaniast on:
315/80R22.5 CFO STEER MS
FORMULA Veoki rehv, ees => 20"

STEER, FORMULA, Veoauto rehv, Regionaalne, Esi, M+S, 3PMSF, 156/150L, 3260000, märgistus: veeretakistus - C; märghaardumine - B; müratase - 71 dB (2)

Teljele Esiosa Laius 315
Profiil 80 Läbimõõt 22.5
Klass Odav klass Rakendus Regionaalne
Kiirusindeks L - <120 km/h M+S tähis M+S 3PMSF
Muster STEER Kütusesäästlikkus C
Haarduvus märjal B
Koormusindeks 156/150 = 4000/3350 kg
Mõeldud kasutamiseks Veoautod ja bussid
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 71
Teljele Esiosa
Laius 315
Profiil 80
Läbimõõt 22.5
Klass Odav klass
Rakendus Regionaalne
Kiirusindeks L - <120 km/h
Koormusindeks 156/150 = 4000/3350 kg
M+S tähis M+S 3PMSF
Muster STEER
Mõeldud kasutamiseks Veoautod ja bussid
Kütusesäästlikkus C
Haarduvus märjal B
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 71
Lisa ostukorvi
 
Küsige toodet
Madalaim hind 30 päeva jooksul alates kampaaniast on:
315/80R22.5 CFO DRIVE
FORMULA Veoki rehv, veotelg => 20"

2331900, DRIVE, FORMULA, Veoautorehvid, Regionaalne, Vedu, 3PMSF; M+S, 156/150L, märgistus: Alates 01.05.2021: kütusesäästlikkus - D; haarduvus märjal - B; veeremüra ja takistuse mõõtmise klass - 74 d

Teljele Vedu Laius 315
Profiil 80 Läbimõõt 22.5
Klass Odav klass Rakendus Regionaalne
Kiirusindeks L - <120 km/h M+S tähis M+S 3PMSF
Muster DRIVE Kütusesäästlikkus D
Haarduvus märjal B
Koormusindeks 156/150 = 4000/3350 kg
Mõeldud kasutamiseks Veoautod ja bussid
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 74
Teljele Vedu
Laius 315
Profiil 80
Läbimõõt 22.5
Klass Odav klass
Rakendus Regionaalne
Kiirusindeks L - <120 km/h
Koormusindeks 156/150 = 4000/3350 kg
M+S tähis M+S 3PMSF
Muster DRIVE
Mõeldud kasutamiseks Veoautod ja bussid
Kütusesäästlikkus D
Haarduvus märjal B
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 74
Lisa ostukorvi
 
Küsige toodet
Madalaim hind 30 päeva jooksul alates kampaaniast on:
315/70R22.5 CFO DRIVE
FORMULA Veoki rehv, veotelg => 20"

DRIVE, FORMULA, Veoauto rehv, Regionaalne, ajam, M+S, 3PMSF, 154/150L, 2343100, märgistus: veeretakistus - D; märghaardumine - B; müratase - 75 dB (2)

Teljele Vedu Laius 315
Profiil 70 Läbimõõt 22.5
Klass Odav klass Rakendus Regionaalne
Kiirusindeks L - <120 km/h M+S tähis M+S 3PMSF
Muster DRIVE Kütusesäästlikkus D
Haarduvus märjal B
Koormusindeks 154/150 = 3750/3350 kg
Mõeldud kasutamiseks Veoautod ja bussid
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 75
Teljele Vedu
Laius 315
Profiil 70
Läbimõõt 22.5
Klass Odav klass
Rakendus Regionaalne
Kiirusindeks L - <120 km/h
Koormusindeks 154/150 = 3750/3350 kg
M+S tähis M+S 3PMSF
Muster DRIVE
Mõeldud kasutamiseks Veoautod ja bussid
Kütusesäästlikkus D
Haarduvus märjal B
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 75
Lisa ostukorvi
 
Küsige toodet
Madalaim hind 30 päeva jooksul alates kampaaniast on:
385/65R22.5 CFO ON/OFF T
FORMULA Poolhaagise rehv => 20"

3659200, On-Off Multiaxle, FORMULA, Veoautorehvid, Ehitus, Universaalne, 3PMSF; M+S, 160K, märgistus: Alates 01.05.2021: kütusesäästlikkus - C; haarduvus märjal - A; veeremüra ja takistuse mõõtmise kl

Teljele Universaalne Laius 385
Profiil 65 Läbimõõt 22.5
Klass Odav klass Rakendus EHITUS
Kiirusindeks K - <110 km/h Koormusindeks 160 = 4500 kg
M+S tähis M+S 3PMSF Muster On-Off Multiaxle
Kütusesäästlikkus C Haarduvus märjal A
Mõeldud kasutamiseks Veoautod ja bussid
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 71
Teljele Universaalne
Laius 385
Profiil 65
Läbimõõt 22.5
Klass Odav klass
Rakendus EHITUS
Kiirusindeks K - <110 km/h
Koormusindeks 160 = 4500 kg
M+S tähis M+S 3PMSF
Muster On-Off Multiaxle
Mõeldud kasutamiseks Veoautod ja bussid
Kütusesäästlikkus C
Haarduvus märjal A
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 71
Lisa ostukorvi
 
Küsige toodet
Madalaim hind 30 päeva jooksul alates kampaaniast on:
235/75R17.5 CFO TRAILERMS
FORMULA Veoauto poolhaagise rehv <20"

TRAILER, FORMULA, Veoauto rehv, Regionaalne, Poolhaagis, M+S, 3PMSF, 143/141J, 3612200, märgistus: veeretakistus - C; märghaardumine - B; müratase - 72 dB (2)

Teljele Poolhaagis Laius 235
Profiil 75 Läbimõõt 17.5
Klass Odav klass Rakendus Regionaalne
Kiirusindeks J - <100 km/h M+S tähis M+S 3PMSF
Muster TRAILER Kütusesäästlikkus C
Haarduvus märjal B
Koormusindeks 143/141 = 2725/2575 kg
Mõeldud kasutamiseks Veoautod ja bussid
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 72
Teljele Poolhaagis
Laius 235
Profiil 75
Läbimõõt 17.5
Klass Odav klass
Rakendus Regionaalne
Kiirusindeks J - <100 km/h
Koormusindeks 143/141 = 2725/2575 kg
M+S tähis M+S 3PMSF
Muster TRAILER
Mõeldud kasutamiseks Veoautod ja bussid
Kütusesäästlikkus C
Haarduvus märjal B
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 72
Lisa ostukorvi
 
Küsige toodet
Madalaim hind 30 päeva jooksul alates kampaaniast on:
215/75R17.5 CFO TRAILER M
FORMULA Veoauto poolhaagise rehv <20"

3558800, TRAILER, FORMULA, Truck tyre, Regional, Semi-trailer, 3PMSF; M+S, 135/133J, labels: From 01.05.2021: fuel efficiency class - C; wet grip class - B; rolling noise and resistance measuring clas

Teljele Poolhaagis Laius 215
Profiil 75 Läbimõõt 17.5
Klass Odav klass Rakendus Regionaalne
Kiirusindeks J - <100 km/h M+S tähis M+S 3PMSF
Muster TRAILER Kütusesäästlikkus C
Haarduvus märjal B
Koormusindeks 135/133 = 2180/2060 kg
Mõeldud kasutamiseks Veoautod ja bussid
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 72
Teljele Poolhaagis
Laius 215
Profiil 75
Läbimõõt 17.5
Klass Odav klass
Rakendus Regionaalne
Kiirusindeks J - <100 km/h
Koormusindeks 135/133 = 2180/2060 kg
M+S tähis M+S 3PMSF
Muster TRAILER
Mõeldud kasutamiseks Veoautod ja bussid
Kütusesäästlikkus C
Haarduvus märjal B
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 72
Lisa ostukorvi
 
Küsige toodet
Madalaim hind 30 päeva jooksul alates kampaaniast on:
295/80R22.5 CFO STEER MS
FORMULA Veoki rehv, ees => 20"

STEER, FORMULA, Veoauto rehv, Regionaalne, Esi, M+S, 3PMSF, 152/148M, 3448800, märgistus: veeretakistus - C; märghaardumine - B; müratase - 71 dB (1)

Teljele Esiosa Laius 295
Profiil 80 Läbimõõt 22.5
Klass Odav klass Rakendus Regionaalne
Kiirusindeks M - <130 km/h M+S tähis M+S 3PMSF
Muster STEER Kütusesäästlikkus C
Haarduvus märjal B
Koormusindeks 154/149 = 3750/3250 kg
Mõeldud kasutamiseks Veoautod ja bussid
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 71
Teljele Esiosa
Laius 295
Profiil 80
Läbimõõt 22.5
Klass Odav klass
Rakendus Regionaalne
Kiirusindeks M - <130 km/h
Koormusindeks 154/149 = 3750/3250 kg
M+S tähis M+S 3PMSF
Muster STEER
Mõeldud kasutamiseks Veoautod ja bussid
Kütusesäästlikkus C
Haarduvus märjal B
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 71
Lisa ostukorvi
 
Küsige toodet
Madalaim hind 30 päeva jooksul alates kampaaniast on:

Rehvid ja veljed igaks aastaajaks - Vaadake, mida leiate Inter Cars'ist

Rehvide ja velgedesse investeerimine on investeering turvalisusesse. Loomulikult on aluseks rehvid, mis on õigesti valitud vastavalt aastaajale, sõidustiilile ja autole. Kuid ei tohi unustada velgede rolli. Alumiiniumveljed - jah, need ahvatlevad esteetiliselt, kuid neil on ka märkimisväärne mõju turvalisusele ja mugavusele. Terasvelgedel on samuti tähelepanu väärt, eriti koos talverehvidega.

Paljud juhid valivad rehvid ja veljed komplektina, kus komplekti lõpetab ostja. See on mugav lahendus, eriti kui rehvi- ja veljevahetus toimub samas usaldusväärses rehvipoes.

Rehvid - suve-, talve- ja aastaaegsed

Tänapäeval ei üllata kedagi vajadus kohandada rehvid vastavalt aastaajale. Huvitav on see, et isegi teadlikud juhid pöörduvad üha enam aastaaegsete rehvide poole. Need moodustavad üle 20 protsendi turust ja see trend peaks jätkuma. Küsimus tekib, miks on aastaaegsed rehvid taas populaarsust kogunud? Sellel on kaks peamist põhjust. Esimene neist on kliimamuutused (pehmemad talved ja üleminekuperioodid). Teine põhjus on märkimisväärselt paranenud aastaaegsete rehvide kvaliteet, mis pakuvad rohkem kui vaid miinimumi kõikides ilmastikuoludes.

Hoolimata aastaaegsete rehvide populaarsusest eelistab paljusid juhte endiselt kahte rehvide komplekti. See on samuti hea lahendus, mida soovitatakse eriti neile, kes elavad mägistel ja mägistes aladel. Veel üks grupp, kelle jaoks hooajaline rehvide ja velgede vahetus on optimaalne valik, on autode omanikud, kellel on võimsamad mootorid. See ei pea tingimata olema tippversioon, kuid juhid, kes naudivad sõidurõõmu.

Premium, keskmine ja eelarve rehvid

Rehvide valimisel tasub kaaluda jaotust segmentideks: suurus, kandevõime ja kiiruse indeksid. Tavaliselt jaguneb rehv kolmeks segmendiks: premium, keskmine ja eelarve. Tasub märkida, et on olemas rehvid, mis liiguvad nende segmentide vahel, näiteks Nokia rehvid (sageli peetakse neid järjest enam premium-segmendi kuuluvateks) või Hankooki rehvid (sarnane olukord).

Premiumrehvid Inter Carsi valikus

Nagu heasse autokauplusesse sobib, pakub Inter Cars laia valikut premiumrehve. Saate valida selliste kaubamärkide vahel nagu Michelin, Continental, Dunlop, Goodyear, Pirelli, Vredestein, Bridgestone või Yokohama. Kellele sobivad nende kaubamärkide rehvid? Ennekõike sobivad need omanikele, kellel on kaasaegsed autod, millel on võimsad mootorid.

Premiumrehvid saavad tavaliselt sõltumatutes testides kõrgeimad hinded. Need on ka mõistagi kõige kallimad. Kuid on erandeid, sest Yokohama rehvid maksavad sageli sama palju kui keskmise hinnaklassi rehvid (sama tüüp, suurus ja indeksid).

Keskmine rehv Inter Carsis

Keskmine rehv pakub huvitavat alternatiivi mõlemale teisele segmendile. Need kaubamärgid on sageli seotud suurimate rehvide gigantidega nii rahaliselt kui ka tehnoloogiliselt, mis võimaldab neil kasutada nende kogemusi. Näiteks kuulub Kleber Michelinile, Firestone sisaldab Bridgestone'i tehnoloogiaid. Semperit on seotud Continentaliga, Fulda Goodyeariga, Uniroyal Continentaliga jne. On ka iseseisvaid ettevõtteid, kes toodavad häid suve-, talve- ja aastaaegseid rehve. Selle rühma hulka kuuluvad näiteks Korea Kumho või Nexen.

Eelarverehvid Inter Carsi kataloogis

Eelarvesegmendi rehvid on soovituslikud rahulikele ja mõõdukatele juhtidele. See on kulutõhus lahendus, mis on endiselt oluliselt parem kui korduvkasutatud või kasutatud rehvide ostmine. Samamoodi nagu keskmise hinnaklassi rehvid, kasutavad ka eelarveklassi tooted sageli kõrgema klassi kaubamärkide lahendusi. Mõned näited hõlmavad Dębica (Goodyear), Kormoran (Michelin), Barum (Continental), Apollo (Vredestein), Kelly (Goodyear), Sava (Goodyear), Laufenn (Hankook). Inter Carsi valikus on saadaval ka soodsaid rehve iseseisvatelt tootjatelt, näiteks Trazano, Ovation või Aplus.

Tasub mainida, et Inter Cars pakub ka korduvkasutatud rehve. See tüüp rehve on majanduslikum ja sobib rahulikele juhtidele. Olge siiski teadlik, et korduvkasutatud rehvid on ka driftisõprade valik, kuna need on tavaliselt palju sügavama mustriga kui mitte regenereeritud rehvid, mis on selles konkreetses olukorras vaieldamatu eelis.

Veljed

Inter Carsi valikus on ka veljed. Alumiiniumvelgede (kergmetallisulamitest) ja terasvelgede populaarsus on võrdselt kõrged. Valikus on erinevaid suurusi ja mudeleid.

Velgede valimisel pöörake erilist tähelepanu järgmistele parameetritele:

  • velje laius (velg ei tohi ulatuda üle poritiiva);
  • velje läbimõõt (liiga suur nõuab väga madala profiiliga rehve, liiga väike velgi ei saa monteerida);
  • ET (nihutus) - parameeter, mis näitab kaugust velje paigalduspinnalt keskkoopani; see parameeter määrab, kas ratas süveneb rohkem poritiiva sisse või asub lähemal poritiiva välisnurgale;
  • kruvipeade vahekaugus: kaugus (mm-des mõõdetuna) paigaldusavade vahel;
  • keskkoobi läbimõõt; seda saab muuta (kui see on liiga suur) keskkoobi rõngaste abil; liiga väikese veljega ei sobi see korralikult navale.

KKK

Millal tasub osta aastaaegseid rehve?

Aastaaegseid rehve soovitatakse juhtidele, kes sõidavad aastas mitte rohkem kui 15 000 kilomeetrit. See tüüp rehv sobib eriti hästi sõidukitele, mis liiguvad peamiselt linnaliikluses kiiresti puhastatud teedel. Huvitav on see, et aastaaegsete rehvide populaarsus kasvab ka taksoteenuse pakkujate hulgas. Selle juhtgrupi jaoks on iga lisakülastus rehvipoes (hooajaline) väärtusliku aja raiskamine. Lisaks välistavad aastaaegsete rehvide kasutamise puhkamata rehvivahetuse ja võimaliku rehvirõhuanduri kalibreerimise kulud.

Milliseid velgi valida talveks?

Aastaid soovitati talveks ainult terasvelgi. Kuid praegu on kvaliteetsed alumiiniumveljed sama vastupidavad talvetingimustele kui nende terasest kolleegid. Seega on valik individuaalne küsimus.

Kui sageli peaks rehvirõhku kontrollima?

Kui teie rehvid pole vanemad kui viis aastat, peaksite rehvirõhku kontrollima kord kuus. Vanemate rehvide puhul tuleb kontrolli teha veidi sagedamini. Loomulikult tasub enne igat pikemat reisi (nt puhkuse ajal) rehvirõhku kontrollida.