A~5090008
PIRELLI LKW universaalne rehv <20"
6005200, MG:01, PIRELLI, Truck tyre, Construction, Universal, 3PMSF; M+S, 143/141K, labels: fuel efficiency class - D; wet grip class - B; rolling noise and resistance measuring class - 72 dB (A) snow
Teljele Universaalne |
Laius 265 |
Profiil 70 |
Läbimõõt 19.5 |
Klass Kõrg klass |
Rakendus EHITUS |
Kiirusindeks K - <110 km/h |
Koormusindeks 143/141 = 2725/2575 kg |
M+S tähis M+S 3PMSF |
Muster MG:01 |
Mõeldud kasutamiseks Veoautod ja bussid |
Kütusesäästlikkus D |
Haarduvus märjal B |
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 72 |
PIRELLI Veoki rehv, universaalne => 20"
4099500, U02 Urban-e Pro Multiaxle, PIRELLI, Veoautorehvid, Linn, Universaalne, 3PMSF; M+S, 152/148J, märgistus: kütusesäästlikkus - B; haarduvus märjal - B; veeremüra ja takistuse mõõtmise klass - 69
Teljele Universaalne |
Laius 275 |
Profiil 70 |
Läbimõõt 22.5 |
Klass Kõrg klass |
Rakendus Linn |
Kiirusindeks J - <100 km/h |
Koormusindeks 152/148 = 3550/3150 kg |
M+S tähis M+S 3PMSF |
Muster U02 Urban-e Pro Multiaxle |
Mõeldud kasutamiseks Veoautod ja bussid |
Kütusesäästlikkus B |
Haarduvus märjal B |
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 69 |
PIRELLI Veoauto poolhaagise rehv <20"
2527800, ST:01, PIRELLI, Veoautorehvid, kaugsõidu, Poolhaagis, 3PMSF; M+S, 135/133J, märgistus: Alates 01.05.2021: kütusesäästlikkus - D; haarduvus märjal - B; veeremüra ja takistuse mõõtmise klass -
Teljele Poolhaagis |
Laius 215 |
Profiil 75 |
Läbimõõt 17.5 |
Klass Kõrg klass |
Rakendus kaugsõidu |
Kiirusindeks J - <100 km/h |
Koormusindeks 135/133 = 2180/2060 kg |
M+S tähis M+S 3PMSF |
Muster ST:01 |
Mõeldud kasutamiseks Veoautod ja bussid |
Kütusesäästlikkus D |
Haarduvus märjal B |
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 70 |
PIRELLI Veoki rehv, veotelg => 20"
3220400, IT-D90, PIRELLI, Veoautorehvid, Regionaalne, Vedu, M+S, 3PMSF, 154/152L, märgistus: Alates 01.05.2021: kütusesäästlikkus - D; haarduvus märjal - B; veeremüra ja takistuse mõõtmise klass - 74
Teljele Vedu |
Laius 315 |
Profiil 70 |
Läbimõõt 22.5 |
Klass Kõrg klass |
Rakendus Regionaalne |
Kiirusindeks L - <120 km/h |
Koormusindeks 154/152 = 3750/3550 kg |
M+S tähis M+S 3PMSF |
Muster IT-D90 |
Mõeldud kasutamiseks Veoautod ja bussid |
Kütusesäästlikkus D |
Haarduvus märjal B |
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 74 |
PIRELLI Veoki rehv, veotelg => 20"
2156300, TH:01 Energy, PIRELLI, Veoautorehvid, kaugsõidu, Vedu, 3PMSF; M+S, 150/147L, märgistus: Alates 01.05.2021: kütusesäästlikkus - D; haarduvus märjal - B; veeremüra ja takistuse mõõtmise klass -
Teljele Vedu |
Laius 295 |
Profiil 60 |
Läbimõõt 22.5 |
Klass Kõrg klass |
Rakendus kaugsõidu |
Kiirusindeks L - <120 km/h |
Koormusindeks 150/147 = 3350/3075 kg |
M+S tähis M+S 3PMSF |
Muster TH:01 Energy |
Mõeldud kasutamiseks Veoautod ja bussid |
Kütusesäästlikkus D |
Haarduvus märjal B |
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 75 |
PIRELLI Veoki rehv, ees => 20"
3220200, Itineris S, PIRELLI, Veoautorehvid, Regionaalne, Esiosa, 3PMSF; M+S, 156/150L, märgistus: Alates 01.05.2021: kütusesäästlikkus - C; haarduvus märjal - B; veeremüra ja takistuse mõõtmise klass
Teljele Esiosa |
Laius 315 |
Profiil 70 |
Läbimõõt 22.5 |
Klass Kõrg klass |
Rakendus Regionaalne |
Kiirusindeks L - <120 km/h |
Koormusindeks 156/150 = 4000/3350 kg |
M+S tähis M+S 3PMSF |
Muster Itineris S |
Mõeldud kasutamiseks Veoautod ja bussid |
Kütusesäästlikkus C |
Haarduvus märjal B |
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 72 |
PIRELLI Mootorratta rehv
[2812700] Sportrehvid PIRELLI 200/60R17 TL 80W DIABLO SUPERCORSA V3 SP Tagumine
Teljele Tagumine |
Laius 200 |
Profiil 60 |
Läbimõõt 17 |
Kiirusindeks W - <270 km/h |
Rakendus Maantee |
Tüüp [ZR] - radiaalne |
Sisekumm TL |
Koormusindeks 80 = 450 kg |
Muster DIABLO SUPERCORSA V3 SP |
Mõeldud kasutamiseks Mootorrataste ja motorollerite rehvid |
PIRELLI Ringraja rehv
[3309900] Võidusõidurehv PIRELLI 180/60ZR17 TL 75W DIABLO SUPERCORSA V3 SC1 Tagumine
Teljele Tagumine |
Laius 180 |
Profiil 60 |
Läbimõõt 17 |
Kiirusindeks W - <270 km/h |
Rakendus Võidusõit |
Tüüp [ZR] - radiaalne |
Sisekumm TL |
Koormusindeks 75 = 387 kg |
Muster DIABLO SUPERCORSA V3 SC1 |
Mõeldud kasutamiseks Mootorrataste ja motorollerite rehvid |
PIRELLI Mootorratta rehv
[3115100] Sportrehvid PIRELLI 190/55ZR17 TL 75W DIABLO SUPERCORSA V3 SP Tagumine
Teljele Tagumine |
Laius 190 |
Profiil 55 |
Läbimõõt 17 |
Kiirusindeks W - <270 km/h |
Rakendus Maantee |
Tüüp [ZR] - radiaalne |
Sisekumm TL |
Koormusindeks 75 = 387 kg |
Muster DIABLO SUPERCORSA V3 SP |
Mõeldud kasutamiseks Mootorrataste ja motorollerite rehvid |
PIRELLI Veoki rehv, ees => 20"
3660500, FH:01 ProWay, PIRELLI, Veoautorehvid, kaugsõidu, Esiosa, 3PMSF; M+S, 156/150L, märgistus: Alates 01.05.2021: kütusesäästlikkus - B; haarduvus märjal - B; veeremüra ja takistuse mõõtmise klass
Teljele Esiosa |
Laius 315 |
Profiil 70 |
Läbimõõt 22.5 |
Klass Kõrg klass |
Rakendus kaugsõidu |
Kiirusindeks L - <120 km/h |
Koormusindeks 156/150 = 4000/3350 kg |
M+S tähis M+S 3PMSF |
Muster FH:01 ProWay |
Mõeldud kasutamiseks Veoautod ja bussid |
Kütusesäästlikkus B |
Haarduvus märjal B |
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 69 |
PIRELLI Veoauto poolhaagise rehv <20"
ST : 01, PIRELLI, Veoauto rehv, Regionaalne, Poolhaagis, M+S, 143/141J, 2528200, märgistus: veeretakistus - D; märghaardumine - A; välismüra - 72 dB (2)
Teljele Poolhaagis |
Laius 265 |
Profiil 70 |
Läbimõõt 19.5 |
Klass Kõrg klass |
Rakendus kaugsõidu |
Kiirusindeks J - <100 km/h |
Koormusindeks 143/141 = 2725/2575 kg |
M+S tähis M+S 3PMSF |
Muster ST:01 |
Mõeldud kasutamiseks Veoautod ja bussid |
Kütusesäästlikkus D |
Haarduvus märjal A |
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 72 |
PIRELLI Veoki rehv, veotelg => 20"
3660800, TH:01 ProWay, PIRELLI, Veoautorehvid, kaugsõidu, Vedu, 3PMSF; M+S, 152/148L, märgistus: Alates 01.05.2021: kütusesäästlikkus - B; haarduvus märjal - B; veeremüra ja takistuse mõõtmise klass -
Teljele Vedu |
Laius 315 |
Profiil 60 |
Läbimõõt 22.5 |
Klass Kõrg klass |
Rakendus kaugsõidu |
Kiirusindeks L - <120 km/h |
Koormusindeks 152/148 = 3550/3150 kg |
M+S tähis M+S 3PMSF |
Muster TH:01 ProWay |
Mõeldud kasutamiseks Veoautod ja bussid |
Kütusesäästlikkus B |
Haarduvus märjal B |
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 71 |
PIRELLI Ringraja rehv
[3309100] Võidusõidurehv PIRELLI 120/70ZR17 TL 58W DIABLO SUPERCORSA V3 SC1 Esiosa
Teljele Esiosa |
Laius 120 |
Profiil 70 |
Läbimõõt 17 |
Kiirusindeks W - <270 km/h |
Rakendus Võidusõit |
Tüüp [ZR] - radiaalne |
Sisekumm TL |
Koormusindeks 58 = 236 kg |
Muster DIABLO SUPERCORSA V3 SC1 |
Mõeldud kasutamiseks Mootorrataste ja motorollerite rehvid |
PIRELLI Talverehv SUV/4x4
2618400, SottoZero 3, PIRELLI, Talv, 4x4 / SUV rehv, FR, XL, 3PMSF; M+S, *, märgistus: Alates 01.05.2021: kütusesäästlikkus - C; haarduvus märjal - B; veeremüra ja takistuse mõõtmise klass - 72 dB (B)
Mõeldud kasutamiseks Sõiduauto,SUV/4x4 |
Laius 225 |
Profiil 60 |
Läbimõõt 18 |
Aastaaeg Talv |
Klass Kõrg klass |
Muster SottoZero 3 |
Koormusindeks 104 = 900 kg |
Kiirusindeks H - <210 km/h |
Kütusesäästlikkus C |
Haarduvus märjal B |
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 72 |
Veljekaitse äär Jah |
Tugevdatud rehv Jah |
Tugevduse tüüp XL |
Tüübikinnitus * |
Rehvide homologatsioon BMW |
M+S tähis 3PMSF M+S |
PIRELLI Ringraja rehv
[3938800] Slick tüüpi võistlusrehv PIRELLI 200/65R17 TL DIABLO SUPERBIKE SC2 Tagumine
Teljele Tagumine |
Laius 200 |
Profiil 65 |
Läbimõõt 17 |
Rakendus Võidusõit |
Tüüp Radiaal |
Sisekumm TL |
Muster DIABLO SUPERBIKE SC2 |
Mõeldud kasutamiseks Mootorrataste ja motorollerite rehvid |
PIRELLI Ringraja rehv
[3888000] Võidusõidurehv PIRELLI 140/70ZR17 TL 66W DIABLO SUPERCORSA V3 SC3 Tagumine
Teljele Tagumine |
Laius 140 |
Profiil 70 |
Läbimõõt 17 |
Kiirusindeks W - <270 km/h |
Rakendus Võidusõit |
Tüüp [ZR] - radiaalne |
Sisekumm TL |
Koormusindeks 66 = 300 kg |
Muster DIABLO SUPERCORSA V3 SC3 |
Mõeldud kasutamiseks Mootorrataste ja motorollerite rehvid |
PIRELLI Maastur / 4x4 suverehv
2592300, Scorpion Verde, PIRELLI, Suvine, 4x4 / SUV rehv, FR, MO, märgistus: Alates 01.05.2021: kütusesäästlikkus - B; haarduvus märjal - B; veeremüra ja takistuse mõõtmise klass - 71 dB (B) haarduvus
Mõeldud kasutamiseks Sõiduauto,SUV/4x4 |
Laius 255 |
Profiil 45 |
Läbimõõt 20 |
Aastaaeg Suvine |
Klass Kõrg klass |
Muster Scorpion Verde |
Koormusindeks 101 = 825 kg |
Kiirusindeks W - <270 km/h |
Kütusesäästlikkus B |
Haarduvus märjal B |
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 71 |
Veljekaitse äär Jah |
Tüübikinnitus MO |
Rehvide homologatsioon Mercedes-Benz |
PIRELLI Maastur / 4x4 suverehv
3743700, P-Zero, PIRELLI, Suvine, 4x4 / SUV rehv, FR, XL, *, ELECT, PNCS, märgistus: kütusesäästlikkus - A; haarduvus märjal - B; veeremüra ja takistuse mõõtmise klass - 73 dB (B) haarduvus lumes - Ei
Mõeldud kasutamiseks Sõiduauto,SUV/4x4 |
Laius 275 |
Profiil 40 |
Läbimõõt 22 |
Aastaaeg Suvine |
Klass Kõrg klass |
Muster P-Zero |
Koormusindeks 107 = 975 kg |
Kiirusindeks Y - <300 km/h |
Kütusesäästlikkus A |
Haarduvus märjal B |
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 73 |
Veljekaitse äär Jah |
Tugevdatud rehv Jah |
Tugevduse tüüp XL |
Tüübikinnitus * |
Rehvide homologatsioon BMW |
EV Jah |
PIRELLI Ringraja rehv
[3869700] Slick tüüpi võistlusrehv PIRELLI 200/65R17 TL DIABLO SUPERBIKE SC3 Tagumine
Teljele Tagumine |
Laius 200 |
Profiil 65 |
Läbimõõt 17 |
Rakendus Võidusõit |
Tüüp Radiaal |
Sisekumm TL |
Muster DIABLO SUPERBIKE SC3 |
Mõeldud kasutamiseks Mootorrataste ja motorollerite rehvid |
PIRELLI Veoki rehv, ees => 20"
3103700, Itineris S, PIRELLI, Veoautorehvid, Regionaalne, Esiosa, 3PMSF; M+S, 156/150L, märgistus: Alates 01.05.2021: kütusesäästlikkus - D; haarduvus märjal - B; veeremüra ja takistuse mõõtmise klass
Teljele Esiosa |
Laius 315 |
Profiil 80 |
Läbimõõt 22.5 |
Klass Kõrg klass |
Rakendus Regionaalne |
Kiirusindeks L - <120 km/h |
Koormusindeks 156/150 = 4000/3350 kg |
M+S tähis M+S 3PMSF |
Muster Itineris S |
Mõeldud kasutamiseks Veoautod ja bussid |
Kütusesäästlikkus D |
Haarduvus märjal B |
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 72 |
PIRELLI Sõiduauto suverehv
4204000, P-Zero, PIRELLI, Suvine, sõiduautod, FR, XL, *, MO, märgistus: kütusesäästlikkus - A; haarduvus märjal - A; veeremüra ja takistuse mõõtmise klass - 71 dB (B) haarduvus lumes - Ei; haarduvus j
Mõeldud kasutamiseks Sõiduauto,SUV/4x4 |
Laius 245 |
Profiil 40 |
Läbimõõt 20 |
Aastaaeg Suvine |
Klass Kõrg klass |
Muster P-Zero |
Koormusindeks 99 = 775 kg |
Kiirusindeks Y - <300 km/h |
Kütusesäästlikkus A |
Haarduvus märjal A |
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 71 |
Veljekaitse äär Jah |
Tugevdatud rehv Jah |
Tugevduse tüüp XL |
Tüübikinnitus *, MO |
Rehvide homologatsioon BMW Mercedes-Benz |
PIRELLI Sõiduauto talverehvid
2444800, SottoZero 3, PIRELLI, Talv, sõiduautod, FR, XL, 3PMSF; M+S, MO, märgistus: Alates 01.05.2021: kütusesäästlikkus - D; haarduvus märjal - B; veeremüra ja takistuse mõõtmise klass - 70 dB (B) ha
Mõeldud kasutamiseks Sõiduauto,SUV/4x4 |
Laius 245 |
Profiil 40 |
Läbimõõt 18 |
Aastaaeg Talv |
Klass Kõrg klass |
Muster SottoZero 3 |
Koormusindeks 97 = 730 kg |
Kiirusindeks V - <240 km/h |
Kütusesäästlikkus D |
Haarduvus märjal B |
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 70 |
Veljekaitse äär Jah |
Tugevdatud rehv Jah |
Tugevduse tüüp XL |
Tüübikinnitus MO |
Rehvide homologatsioon Mercedes-Benz |
M+S tähis 3PMSF M+S |
PIRELLI Veoki rehv, ees => 20"
3750400, Itineris S, PIRELLI, Veoautorehvid, Regionaalne, Esiosa, 3PMSF; M+S, 154/149M, märgistus: Alates 01.05.2021: kütusesäästlikkus - C; haarduvus märjal - B; veeremüra ja takistuse mõõtmise klass
Teljele Esiosa |
Laius 295 |
Profiil 80 |
Läbimõõt 22.5 |
Klass Kõrg klass |
Rakendus Regionaalne |
Kiirusindeks M - <130 km/h |
Koormusindeks 154/149 = 3750/3250 kg |
M+S tähis M+S 3PMSF |
Muster Itineris S |
Mõeldud kasutamiseks Veoautod ja bussid |
Kütusesäästlikkus C |
Haarduvus märjal B |
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 69 |
PIRELLI Ringraja rehv
[3887700] Slick tüüpi võistlusrehv PIRELLI 190/60R17 TL DIABLO SUPERBIKE SC0 Tagumine NHS
Teljele Tagumine |
Laius 190 |
Profiil 60 |
Läbimõõt 17 |
Rakendus Võidusõit |
Tüüp Radiaal |
Sisekumm TL |
Muster DIABLO SUPERBIKE SC0 |
Mõeldud kasutamiseks Mootorrataste ja motorollerite rehvid |
PIRELLI Mootorratta rehv
[3976100] Touring rehv PIRELLI 150/70R17 TL 69V ANGEL GT Tagumine
Teljele Tagumine |
Laius 150 |
Profiil 70 |
Läbimõõt 17 |
Kiirusindeks V - <240 km/h |
Rakendus Maantee |
Tüüp Radiaal |
Sisekumm TL |
Koormusindeks 69 = 325 kg |
Muster ANGEL GT |
Mõeldud kasutamiseks Mootorrataste ja motorollerite rehvid |
PIRELLI Rolleri rehv
[2769300] Rolleri/mopeedi rehv PIRELLI 160/60R14 TL 65H DIABLO ROSSO SCOOTER Tagumine
Teljele Tagumine |
Laius 160 |
Profiil 60 |
Läbimõõt 14 |
Kiirusindeks H - <210 km/h |
Rakendus Motoroller |
Tüüp Radiaal |
Sisekumm TL |
Koormusindeks 65 = 290 kg |
Muster DIABLO ROSSO SCOOTER |
Mõeldud kasutamiseks Mootorrataste ja motorollerite rehvid |
PIRELLI Mootorratta rehv
[3106800] Sportrehvid PIRELLI 180/55ZR17 TL 73W DIABLO SUPERCORSA V3 SP Tagumine
Teljele Tagumine |
Laius 180 |
Profiil 55 |
Läbimõõt 17 |
Kiirusindeks W - <270 km/h |
Rakendus Maantee |
Tüüp [ZR] - radiaalne |
Sisekumm TL |
Koormusindeks 73 = 365 kg |
Muster DIABLO SUPERCORSA V3 SP |
Mõeldud kasutamiseks Mootorrataste ja motorollerite rehvid |
PIRELLI Sõiduauto suverehv
2826400, P-Zero, PIRELLI, Suvine, sõiduautod, FR, XL, *, märgistus: Alates 01.05.2021: kütusesäästlikkus - D; haarduvus märjal - B; veeremüra ja takistuse mõõtmise klass - 70 dB (B) haarduvus lumes -
Mõeldud kasutamiseks Sõiduauto,SUV/4x4 |
Laius 245 |
Profiil 45 |
Läbimõõt 20 |
Aastaaeg Suvine |
Klass Kõrg klass |
Muster P-Zero |
Koormusindeks 103 = 875 kg |
Kiirusindeks Y - <300 km/h |
Kütusesäästlikkus D |
Haarduvus märjal B |
Veeremüra ja takistuse mõõtmise klass [dB] 70 |
Veljekaitse äär Jah |
Tugevdatud rehv Jah |
Tugevduse tüüp XL |
Tüübikinnitus * |
Rehvide homologatsioon BMW |
PIRELLI Mootorratta rehv
[2636000] On/off enduro rehv PIRELLI 120/70ZR17 TL 58W MT60 RS Esiosa
Teljele Esiosa |
Laius 120 |
Profiil 70 |
Läbimõõt 17 |
Kiirusindeks W - <270 km/h |
Rakendus Maantee |
Tüüp [ZR] - radiaalne |
Sisekumm TL |
Koormusindeks 58 = 236 kg |
Muster MT60 RS |
Mõeldud kasutamiseks Mootorrataste ja motorollerite rehvid |
PIRELLI Enduro / krossi rehv
[3988300] Cross/enduro tyre PIRELLI 140/80-18 TT 70R MT 21 RALLYCROSS Rear
Teljele Tagumine |
Laius 140 |
Profiil 80 |
Läbimõõt 18 |
Kiirusindeks R - <170 km/h |
Rakendus Off-road |
Tüüp [-]-Diagonaal |
Sisekumm TT |
Koormusindeks 70 = 335 kg |
Muster MT 21 RALLYCROSS |
Mõeldud kasutamiseks Mootorrataste ja motorollerite rehvid |
Rehvid ja veljed igaks aastaajaks - Vaadake, mida leiate Inter Cars'ist
Rehvide ja velgedesse investeerimine on investeering turvalisusesse. Loomulikult on aluseks rehvid, mis on õigesti valitud vastavalt aastaajale, sõidustiilile ja autole. Kuid ei tohi unustada velgede rolli. Alumiiniumveljed - jah, need ahvatlevad esteetiliselt, kuid neil on ka märkimisväärne mõju turvalisusele ja mugavusele. Terasvelgedel on samuti tähelepanu väärt, eriti koos talverehvidega.
Paljud juhid valivad rehvid ja veljed komplektina, kus komplekti lõpetab ostja. See on mugav lahendus, eriti kui rehvi- ja veljevahetus toimub samas usaldusväärses rehvipoes.
Rehvid - suve-, talve- ja aastaaegsed
Tänapäeval ei üllata kedagi vajadus kohandada rehvid vastavalt aastaajale. Huvitav on see, et isegi teadlikud juhid pöörduvad üha enam aastaaegsete rehvide poole. Need moodustavad üle 20 protsendi turust ja see trend peaks jätkuma. Küsimus tekib, miks on aastaaegsed rehvid taas populaarsust kogunud? Sellel on kaks peamist põhjust. Esimene neist on kliimamuutused (pehmemad talved ja üleminekuperioodid). Teine põhjus on märkimisväärselt paranenud aastaaegsete rehvide kvaliteet, mis pakuvad rohkem kui vaid miinimumi kõikides ilmastikuoludes.
Hoolimata aastaaegsete rehvide populaarsusest eelistab paljusid juhte endiselt kahte rehvide komplekti. See on samuti hea lahendus, mida soovitatakse eriti neile, kes elavad mägistel ja mägistes aladel. Veel üks grupp, kelle jaoks hooajaline rehvide ja velgede vahetus on optimaalne valik, on autode omanikud, kellel on võimsamad mootorid. See ei pea tingimata olema tippversioon, kuid juhid, kes naudivad sõidurõõmu.
Premium, keskmine ja eelarve rehvid
Rehvide valimisel tasub kaaluda jaotust segmentideks: suurus, kandevõime ja kiiruse indeksid. Tavaliselt jaguneb rehv kolmeks segmendiks: premium, keskmine ja eelarve. Tasub märkida, et on olemas rehvid, mis liiguvad nende segmentide vahel, näiteks Nokia rehvid (sageli peetakse neid järjest enam premium-segmendi kuuluvateks) või Hankooki rehvid (sarnane olukord).
Premiumrehvid Inter Carsi valikus
Nagu heasse autokauplusesse sobib, pakub Inter Cars laia valikut premiumrehve. Saate valida selliste kaubamärkide vahel nagu Michelin, Continental, Dunlop, Goodyear, Pirelli, Vredestein, Bridgestone või Yokohama. Kellele sobivad nende kaubamärkide rehvid? Ennekõike sobivad need omanikele, kellel on kaasaegsed autod, millel on võimsad mootorid.
Premiumrehvid saavad tavaliselt sõltumatutes testides kõrgeimad hinded. Need on ka mõistagi kõige kallimad. Kuid on erandeid, sest Yokohama rehvid maksavad sageli sama palju kui keskmise hinnaklassi rehvid (sama tüüp, suurus ja indeksid).
Keskmine rehv Inter Carsis
Keskmine rehv pakub huvitavat alternatiivi mõlemale teisele segmendile. Need kaubamärgid on sageli seotud suurimate rehvide gigantidega nii rahaliselt kui ka tehnoloogiliselt, mis võimaldab neil kasutada nende kogemusi. Näiteks kuulub Kleber Michelinile, Firestone sisaldab Bridgestone'i tehnoloogiaid. Semperit on seotud Continentaliga, Fulda Goodyeariga, Uniroyal Continentaliga jne. On ka iseseisvaid ettevõtteid, kes toodavad häid suve-, talve- ja aastaaegseid rehve. Selle rühma hulka kuuluvad näiteks Korea Kumho või Nexen.
Eelarverehvid Inter Carsi kataloogis
Eelarvesegmendi rehvid on soovituslikud rahulikele ja mõõdukatele juhtidele. See on kulutõhus lahendus, mis on endiselt oluliselt parem kui korduvkasutatud või kasutatud rehvide ostmine. Samamoodi nagu keskmise hinnaklassi rehvid, kasutavad ka eelarveklassi tooted sageli kõrgema klassi kaubamärkide lahendusi. Mõned näited hõlmavad Dębica (Goodyear), Kormoran (Michelin), Barum (Continental), Apollo (Vredestein), Kelly (Goodyear), Sava (Goodyear), Laufenn (Hankook). Inter Carsi valikus on saadaval ka soodsaid rehve iseseisvatelt tootjatelt, näiteks Trazano, Ovation või Aplus.
Tasub mainida, et Inter Cars pakub ka korduvkasutatud rehve. See tüüp rehve on majanduslikum ja sobib rahulikele juhtidele. Olge siiski teadlik, et korduvkasutatud rehvid on ka driftisõprade valik, kuna need on tavaliselt palju sügavama mustriga kui mitte regenereeritud rehvid, mis on selles konkreetses olukorras vaieldamatu eelis.
Veljed
Inter Carsi valikus on ka veljed. Alumiiniumvelgede (kergmetallisulamitest) ja terasvelgede populaarsus on võrdselt kõrged. Valikus on erinevaid suurusi ja mudeleid.
Velgede valimisel pöörake erilist tähelepanu järgmistele parameetritele:
- velje laius (velg ei tohi ulatuda üle poritiiva);
- velje läbimõõt (liiga suur nõuab väga madala profiiliga rehve, liiga väike velgi ei saa monteerida);
- ET (nihutus) - parameeter, mis näitab kaugust velje paigalduspinnalt keskkoopani; see parameeter määrab, kas ratas süveneb rohkem poritiiva sisse või asub lähemal poritiiva välisnurgale;
- kruvipeade vahekaugus: kaugus (mm-des mõõdetuna) paigaldusavade vahel;
- keskkoobi läbimõõt; seda saab muuta (kui see on liiga suur) keskkoobi rõngaste abil; liiga väikese veljega ei sobi see korralikult navale.
KKK
Millal tasub osta aastaaegseid rehve?
Aastaaegseid rehve soovitatakse juhtidele, kes sõidavad aastas mitte rohkem kui 15 000 kilomeetrit. See tüüp rehv sobib eriti hästi sõidukitele, mis liiguvad peamiselt linnaliikluses kiiresti puhastatud teedel. Huvitav on see, et aastaaegsete rehvide populaarsus kasvab ka taksoteenuse pakkujate hulgas. Selle juhtgrupi jaoks on iga lisakülastus rehvipoes (hooajaline) väärtusliku aja raiskamine. Lisaks välistavad aastaaegsete rehvide kasutamise puhkamata rehvivahetuse ja võimaliku rehvirõhuanduri kalibreerimise kulud.
Milliseid velgi valida talveks?
Aastaid soovitati talveks ainult terasvelgi. Kuid praegu on kvaliteetsed alumiiniumveljed sama vastupidavad talvetingimustele kui nende terasest kolleegid. Seega on valik individuaalne küsimus.
Kui sageli peaks rehvirõhku kontrollima?
Kui teie rehvid pole vanemad kui viis aastat, peaksite rehvirõhku kontrollima kord kuus. Vanemate rehvide puhul tuleb kontrolli teha veidi sagedamini. Loomulikult tasub enne igat pikemat reisi (nt puhkuse ajal) rehvirõhku kontrollida.